ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 - ساعت 14:23:55
چاپ خبر

˝مهارت عود‌نوازی 2˝ منتشر می‌شود

کتاب ˝مهارت عودنوازی 2˝ اثری از مجید ناظم‌پور به زودی منتشر می‌شود.

˝مهارت عود‌نوازی 2˝ منتشر می‌شود

سرویس موسیقی هنرآنلاین: مجید ناظم‌پور خواننده و نوازنده عود در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار کتاب جدیدم هستم که این کتاب در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر می‌شود.

ناظم پور در ادامه بیان کرد: عنوان این اثر "مهارت عودنوازی 2" است که جلد اول این کتاب سال گذشته منتشر شد و جلد دوم هم به زودی منتشر می‌شود. همچنین این اثر مجموعه چهار جلدی است که دو جلد بعدی آن نیز در سال‌های آینده منتشر خواهد شد.

این نوازنده عود تاکید کرد: من با شناختی که از شیوه آموزش عودنوازی داشتم و با استفاده از دانش روان‌شناسی و براساس نیاز موسیقی ایرانی شیوه ای را طراحی کردم که مطابق با استاندارد جهانی عودنوازی و مناسب با موسیقی ایرانی باشد.

این خواننده درباره این کتاب خاطرنشان کرد: این کتاب برای هنرجویان مبتدی تا عالی طراحی شده است و در جلدهای بعدی سطح بالاتر می‌رود در نتیجه همه هنرجویان می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

مجید ناظم پور افزود: این کتاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که پس از اتمام این آثار هنرجو شناخت کافی نسبت به موسیقی ایرانی پیدا می‌کند و از طرف دیگر شیوه‌های عودنوازی کشورهای دیگر را هم می‌آموزد.

این نوازنده با اشاره به اینکه این کتاب شامل 50 صفحه است، در پایان گفت: تمام تلاشم این است که هنرجویان عودنوازی با این ساز بیشتر آشنا شوند زیرا این ساز باید قابلیت بالای خود را در کشورمان پیدا کند.

مهارت عودنوازی 2, مجید ناظم‌پور
آمار بازدید : 977
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500