ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 22 فروردین 1394 - ساعت 19:00:44
چاپ خبر

اجرایی بعد از شش سال/ سیامک آقایی با باز عشق

سیامک آقایی نوازنده سنتور پس از ۶ سال در تهران روی صحنه می‌رود

اجرایی بعد از شش سال/ سیامک آقایی با باز عشق

سیامک آقایی  آهنگساز و نوازندهٔ برجستهٔ سنتور پس از ۶ سال، ‌ هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود. 

او این کنسرتِ دونوازی را با نامِ‌ "باز عشق" با همراهی "کامران منتظری" - نوازنده تمبک- اجرا خواهد کرد. "باز عشق" عنوان مجموعه کنسرتهای اخیر سیامک آقایی است که پیش از این در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، همدان، یزد، مشهد، رشت، سمنان، خرم‌آباد، تربت حیدریه، بندرعباس و... اجرا شده و استقبال مخاطبان از آن در نوع خود کم سابقه بوده است.

جالب اینکه بلیت فروشی این کنسرت آخر هفته گذشته و پیش از آغاز فعالیت تبلیغاتی و رسانه‌ای آغاز شد ولی در طی کمتر از سه روز بیش از ۷۰ درصد بلیت‌های این کنسرت فروش رفته است.

تور "باز عشق" برمبنای آثار جدیدی از این نوازنده و آهنگساز است که برای دو نوازی سنتور و تمبک ساخته شده است. آقایی پیش از این دربارهٔ این تور موسیقایی گفته بود: "عنوان "باز عشق" برگرفته از یکی از شاه‌بیت‌های حضرت مولاناست: "باز فرو ریخت عشق از در و دیوار من" که اشاره‌ای است مستقیم به چرایی این اجرا. هدف غایی ما از اجرای این کنسرت‌ در شهرستان‌ها تأکید بر نقش "صور گوناگون عشق" به عنوان انگیزه و نیروی محرکهٔ آغازین این حرکت در شرایط کنونی است.

سیامک آقایی پس از سال‌ها فعالیت بین‌المللی چه به شکل مستقل و چه با همراهی گروه‌های مشهوری همچون جاده ابریشم، اطلس آنسامبل، لابیرنت و... در سال ۱۳۸۶ آلبوم تصویری "زبعد ما" را با گروه سنتورنوازان منتشر کرد که مورد توجه و تحسین بسیاری از علاقمندان موسیقی قرار گرفت. 

"باز عشق" که دونوازی سنتور و تمبک سیامک آقایی و کامران منتظری است روز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. 

سیامک آقایی, سنتور
آمار بازدید : 1,225
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500