ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 فروردین 1394 - ساعت 22:07:01
چاپ خبر

کنسرت پروین جاودان برای بانوان / ˝روژآوا˝ از حافظ، مولانا و ابتهاج روایت ‌می‌کند

گروه روژآوا کنسرت موسیقی سنتی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند.

کنسرت پروین جاودان برای بانوان / ˝روژآوا˝ از حافظ، مولانا و ابتهاج روایت ‌می‌کند

گروه موسیقی روژآوا (صدای روشنایی) در ساعت 21 روزهای 3 و 4 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران به اجرای موسیقی ایرانی برای بانوان می پردازد.

پروین جاودان سرپرست و خواننده این گروه در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین با بیان اینکه از اشعار مولانا،حافظ و هوشنگ ابتهاج در این اجرا استفاده می‌کنیم گفت: در این اجرا پدیده احرارنژاد (تار)، آوا ایوبی (تارباس)، شیما بلوکی‌فر (کمانچه)، نازنین پدرثانی (تنبک) و مژگان ابوالفتحی (دف،دایره و کوزه) که همگی تحصیل کرده موسیقی هستند مرا همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود افزود: در بخش اول دستگاه همایون را اجرا می‌کنیم که شامل یک چهارمضراب ساخته ابوالحسن صبا، ساز و آواز تار و کمانچه، تصنیف تربناک، ساز و آواز شوشتری، تصنیف سیل دمادم و چهارمضراب دیگری است که آهنگسازی و تنظیم این بخش را سیامک آقایی انجام داده است.

سرپرست گروه روژآوا ادامه داد: در بخش دوم نیز دستگاه ماهور را با آهنگسازی و تنظیم پدیده احرار نژاد اجرا می‌کنیم که شامل ساز و آواز، ساقینامه، قطعه ضربی، ساز و آواز و تصنیف دست افشان است.

پروین جاودان از شاگردان نصرالله ناصح پور و شهرام ناظری است که در آلبوم لیلی و مجنون نیز به همراهی زهره بیات با شهرام ناظری همخوانی داشته است.
 

گروه روژآوا, کنسرت, فرهنگسرای نیاوران
آمار بازدید : 1,379
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500