ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 فروردین 1394 - ساعت 22:07:01
چاپ خبر

˝کوارتت کاسته˝ با قطعات جدید به صحنه می‌رود / ویولنسل نواز برجسته آلمانی در ایران

اجرای˝کوارتت کاسته˝ اواسط اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

˝کوارتت کاسته˝ با قطعات جدید به صحنه می‌رود / ویولنسل نواز برجسته آلمانی در ایران

رامین صدیقی، مدیر انتشارات نشر هرمس در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: "کوارتت کاسته" 18 و 19 اردیبهشت ماه سال جاری برای سومین بار در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

صدیقی در ادامه بیان کرد: این گروه سال گذشته دو بار در تهران به صحنه رفت که این کنسرت‌ها با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه تصمیم گرفتیم این گروه با رپرتوار جدید در سال جدید به صحنه رود.

مدیر انتشارات نشر هرمس افزود: همچنین قرار است این گروه آلبوم جدید خود را که در مراحل نهایی است در این کنسرت رونمایی کند که در این کنسرت نیز قطعات آلبوم جدید خود را که عنوان آن "ایستگاه 1" است، برای مخاطبان اجرا می‌کند.

رامین صدیقی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت احسان صدیق (گیتار)، مازیار یونسی (پیانو)، روزبه فدوی (سازهای کوبه ای) و پیتر سلیمانی پور (کلارینت) به عنوان نوازنده حضور دارند.

صدیقی تاکید کرد: همچنین ویولنسل نواز برجسته آلمانی "آنیا لخنر" 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد که در این کنسرت آثاری از باخ، کوورویتس، هومه، فردریش آبل و..... را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

مدیر انتشارات نشر هرمس در پایان گفت: همچنین این نوازنده در این کنسرت قطعه "باغ 3" اثر جدید هوشیار خیام برای ویولنسل را اجرا می‌کند. این کنسرت ها به همت نشر هرمس برگزار می شود.

رامین صدیقی, انتشارات نشر هرمس, کوارتت کاسته
آمار بازدید : 1,445
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500