ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 09:50:43
چاپ خبر

انتشار آلبوم ˝از جان و از دل˝ سالار عقیلی / تجربه‌ جدید گروه قمر در مدگردی دستگاه‌های ایرانی

آلبوم جدید سالار عقیلی و نوید دهقان با همکاری گروه قمر به زودی منتشر می‌شود.

انتشار آلبوم ˝از جان و از دل˝ سالار عقیلی / تجربه‌ جدید گروه قمر در مدگردی دستگاه‌های ایرانی

نوید دهقان، سرپرست گروه قمر و نوازنده کمانچه در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "از جان و از دل" با صدای سالار عقیلی به زودی از سوی انتشارات ایران گام روانه بازار موسیقی می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: قطعات این اثر موسیقایی از ساخته‌های خودم است و شامل 85 دقیقه موسیقی است و در قالب دو سی دی عرضه می‌شود.

دهقان افزود: این آلبوم اثری متفاوت است زیرا از لحاظ مدگردی در دستگاه‌های مختلف حرکت می‌کند و اثر قابل بررسی است.

سرپرست گروه قمر در ادامه خاطرنشان کرد: این آلبوم شامل 11 قطعه است و نام بعضی از قطعات تا باز نیایی، دیوانه، دل ستان، ساقیا، از جان و از دل است. همچنین چند قطعه بی‌کلام با عنوان زلال، یاد، از دورها و.... در این آلبوم وجود دارد.

نوید دهقان تاکید کرد: اشعار تصانیف از علیرضا خیابانی است و در ساز و آوازهای این آلبوم از اشعار سعدی و اقبال لاهوری استفاده کرده‌ایم.

این نوازنده کمانچه گفت: در این اثر علیرضا گرانفر (سنتور/دستیار آهنگساز)، بهزاد رواقی (تار)، حمید بهروزی نیا (تار)، شاهین صفایی (بم تار)، بابک غسالی (عود)، حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی (کمانچه)، سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تنبک)، شهریار نظری (دف) و ..... به عنوان نوازنده حضور دارند. من هم به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه با این گروه همکاری کرده‌ام.

نوید دهقان در پایان گفت: همچنین در یک قطعه ساز و آوازی حریر شریعت زاده به عنوان نوازنده پیانو با این گروه همکاری کرده است.

سالار عقیلی, نوید دهقان, گروه قمر
آمار بازدید : 1,040
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500