ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 09:59:01
چاپ خبر

«هزار صدای ایرانی» ۲۹ فروردین به خط پایان می‌رسد

برنامه نهایی موسیقی «هزار صدای ایرانی» شنبه بیست و نهم فروردین ماه امسال با حضور مدرسان و هنرمندان برگزیده موسیقی ایرانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

«هزار صدای ایرانی» ۲۹ فروردین به خط پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این برنامه موسیقایی که با داوری و کارشناسی هنرمندانی چون نادر گلچین در بخش آواز، محمد علی بهمنی در بخش شعر و ترانه و میلاد کیایی در بخش آهنگسازی و نوازندگی برگزار می شود، بهترین گروه، خواننده و نوازنده از بین برگزیده های سال ۹۳ مجموعه برنامه های هزار صدای ایرانی معرفی می شوند. این در حالی است که در این برنامه برترین اجرا هم با آرای تماشاگران انتخاب خواهد شد.

در  پایان برنامه نیز پوریا اخواص به عنوان خواننده مهمان آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد. ضمن اینکه در یکی دیگر از بخش های این برنامه، پوریا خاکپور یکی از شاگردان استاد نادر گلچین قطعه «شکوه» را که وی سال ها قبل اجرا کرده بود در حضور استاد خود اجرا می کند.

برنامه «هزار صدای موسیقی» از شهریور سال ۹۲ با مسابقه خوانندگی و آهنگسازی در بخش موسیقی پاپ آغاز شد و از سال ۹۳ با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران بخش موسیقی اصیل ایرانی هم به این برنامه اضافه شد . البته در سال گذشته پنج برنامه با حضور کارشناسانی  چون نادر گلچین، محمدعلی بهمنی، علی جهاندار، هادی منتظری، سیدعباس سجادی، ناصر فیض، حسین پرنیا، عباس خوشدل، عبدالحسین مختاباد، حسام الدین سراج، کیوان ساکت، محمدعلی شیرازی، مهران مهرنیا و فاضل جمشیدی برگزار شد که در هر برنامه یک گروه به برنامه نهایی راه پیدا کرد.

مدیریت و اجرای این برنامه به عهده آرش نصیری، روزنامه‌نگار حوزه موسیقی است.

هزار صدای ایرانی, فینال
آمار بازدید : 1,394
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500