ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 09:59:01
چاپ خبر

کنسرت مشترک «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» برگزار می‌شود

تالار بزرگ وزارت کشور در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال جای میزبان کنسرتی ست که در آن شاهد حضور چند چهره سر‌شناس حوزه سینما و تلویزیون در کنار یک خواننده پاپ خواهیم بود.

کنسرت مشترک «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» برگزار می‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» در کنسرتی مشترک در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهند رفت.

«کیارش حسن‌زاده» درباره این برنامه و چگونگی برگزاری آن در تهران و سالن وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «از آخرین کنسرتی که در آن چند خواننده با هم در تالار وزارت کشور روی صحنه رفته‌اند سال‌ها گذشته و این کنسرت قرار است آغازی باشد برای اجراهایی این چنینی در کشور که امیدواریم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد. در این کنسرت من و کامران تفتی برخی قطعات را به صورت دو صدایی و با‌‌ همان شیوه‌ای که در آلبوم «مکث» اجرا کرده‌ایم، به صورت زنده روی صحنه می‌خوانیم و هم من و هم محمد رضا هدایتی و هم آقای تفتی در بخش‌هایی از برنامه به صورت انفرادی نیز قطعاتی را می‌خوانند. خود من نیز قطعاتی را از آثار قدیمی‌ام اجرا می‌کنم و چند قطعه از آلبوم «مکث» نیز در سالن اجرا خواهد شد.»

حسن‌زاده درباره ادامه برگزاری این قبیل اجراهای زنده در تهران و شهرستان نیز توضیح داد: «مردم ما قطعا ذهنیت درک اجرایی تا این میزان هنری و ترکیبی را دارند و به نظرم این برنامه مورد توجه قرار خواهد گرفت. اگر این کنسرت بتواند خوب در رسانه‌ها منعکس شود، بدون شک می‌تواند مورد توجه نیز قرار بگیرد.»

محمد رضا هدایتی نیز قراراست در این کنسرت قطعاتی چون «سکه خورشید»، «تو»، «نیمکت چوبی»، «عابر»، «یادته»، «دلگیرم»، «دلم بی‌قراره»، «بریم زیر بارون» و... را اجرا کند. این بازیگر سینما و تلویزیون، تا کنون دو آلبوم منتشر کرده و آلبوم سومش هم در آستانه انتشار قرار دارد. البته او در این بین چند تک‌ آهنگ را هم در فضای مجازی منتشر کرده است.

 این کنسرت به همت موسسه «آوای مهر میهن» و رهبری ارکستر «محسن افشار» روی صحنه می‌رود.

محمدرضا هدایتی, کیارش حسن‌زاده, کامران تفتی
آمار بازدید : 1,519
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500