ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 09:59:01
چاپ خبر

احسان خواجه‌امیری: خوشحالم از اینکه پذیرای دوستان و هموطنان خارج از کشورم هستم

خواننده آلبوم «پائیز، تنهایی» پس از انتشار جدید‌ترین اثر خود در کشور و برگزاری کنسرت‌هایی پرطرفدار در تهران و شهرستان‌ها، تور کنسرت‌هایش را به شهرهای مختلف اروپا می‌برد.

احسان خواجه‌امیری: خوشحالم از اینکه پذیرای دوستان و هموطنان خارج از کشورم هستم

به گزارش «موسیقی ما»، احسان خواجه‌امیری پاییز سال گذشته آلبوم «پائیز، تنهایی» را روانه بازار موسیقی کشور کرد و پس از انتشار این آلبوم کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان برگزار کرد که با استقبال دوست‌دارانش نیز مواجه شد.

این خواننده اردیبهشت و خردادماه امسال تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف اروپا برگزار می‌کند تا بار دیگر میزبان هموطنان ایرانی خارج از کشور باشد.

بر اساس این گزارش، «احسان خواجه‌امیری» در تاریخ ۱۷ مِی‌ ۲۰۱۵ (برابر با ۲۷ اردیبهشت) در شهر هامبورگ کنسرت بزرگش را روی صحنه می‌برد و پس از این اجرا در تاریخ ۲۴ ماه مِی‌ سال ۲۰۱۵ (برابر با سوم خرداد ۱۳۹۴) در لندن به اجرای برنامه خواهد پرداخت و به مرور این اجرا‌ها در شهرهایی چون آمستردام و... نیز برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق اجراهای دیگر این خواننده نیز به زودی اعلام می‌شوند.
 
خواجه‌امیری درباره تور کنسرت‌های اروپایی امسالش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «امسال هم طبق روال چند سال گذشته پس از انتشار آلبوم جدید در کشورهای مختلف اروپا به برگزاری برنامه اقدام خواهم کرد و خوشحالم از اینکه پذیرای دوستان و هموطنان خارج از کشورم هستم.»

این خواننده همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر اینکه چرا استقبال هموطنان خارج از کشور از کنسرت خواننده‌های داخلی در سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر شده، توضیح داد: «موسیقی سلیقه‌ای است و البته وابسته به احساسی که سازندگان آن می‌توانند به مخاطب منتقل کنند. اعتقاد دارم اثری که از دل بر می‌آید قطعاً به دل می‌نشیند. به خاطر همین همیشه سعی کرده‌ام آثاری را همراه با تیم سازنده آلبوم‌هایم تولید کنیم که بتوانیم با آن‌ها رابطه‌ای عمیق‌تر و قوی‌تر با مخاطبان‌مان داشته باشیم.»

خواننده «عاشقانه‌ها» ادامه داد: « به نظرم یکی از دلایل استقبال از خواننده‌های داخلی در کنسرت‌های خارج از کشور این است که هنرمندان داخلی اعم از خواننده و شاعر و آهنگساز و تنظیم‌کننده، چون در بین همین مردم و در ایران زندگی می‌کنند، بیشتر به فرهنگ و ادبیات و خُلق‌وخوی ایرانی‌ها نزدیک‌اند و همین نزدیکی باعث می‌شود آنها بهتر بتوانند برای ذائقه هموطنان‌مان اثری خلق کنند. این موضوعات ریز گرچه خیلی کوچک و کم‌اهمیت به نظر می‌آیند، اما تجربه نشان داده که به خوبی تأثیرش را در بین مخاطبان دارد و می‌تواند تعیین‌کننده هم باشد.»

در سال‌های گذشته و پس از موفقیت خواننده‌های پاپ داخلی و گسترش جغرافیای فعالیت‌هایشان در اروپا و آمریکا، استقبال جالب توجهی از کنسرت خواننده‌های پاپ داخلی در اقصی‌نقاط جهان به عمل آمده و موفقیت‌های چشمگیر ستاره‌های داخلی به مرور توانسته غالب مخاطبان موسیقی فارسی‌زبان را درگیر آثار داخلی کند و ادامه همین روند باعث شده تور کنسرت‌های چهره‌های داخلی با استقبال و نگاه ویژه ایرانی‌های خارج از کشور مواجه شود.

احسان خواجه‌امیری سال گذشته تور بزرگ و ویژه‌ای را در شهرهای نیویورک، آتلانتا، دالاس، سن‌خوزه، لس‌آنجلس و... روی صحنه برد و استقبال جالب توجه از این کنسرت‌ها باعث شد تا بار دیگر پیشی گرفتن موسیقی پاپ داخلی از چهره‌هایی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، به چشم آید.

بنیامین بهادری، محسن یگانه، رضا صادقی، گروه‌آریان و... از جمله دیگر چهره‌هایی بوده‌اند که از سال‌های دور تاکنون اجراهای پرطرفدار و موفقی را در اروپا و آمریکا و کانادا روی صحنه برده‌اند.

مهرماه سال گذشته نیز استاد «محمدرضا شجریان» طی توری بزرگ در اروپا روی صحنه رفت که با استقبال جالب توجه مخاطبان موسیقی و دوست‌داران موسیقی سنتی و اصیل ایرانی مواجه شد. کیهان کلهر دیگر هنرمند ایرانی است که در سال‌های گذشته کنسرت‌های بزرگی را با حضور هنرمندان مطرح جهان در اروپا و آمریکا برگزار کرده است.

«احسان خواجه‌امیری» در تور اروپایی ۲۰۱۵ خود با گلچینی از آثار پرطرفدار و گزیده‌ای از آثار جدیدش به اجرای برنامه خواهد پرداخت و ارکستر حرفه‌ای این خواننده به رهبری «هومن نامداری» و حضور جمعی سرشناس از نوازنده‌های داخلی این خواننده را در این تور همراهی خواهند کرد.

احسان خواجه امیری, اروپا, لندن
آمار بازدید : 1,132
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500