ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 10:18:36
چاپ خبر

˝نوایی نوایی˝ به یاد غلامعلی پورعطایی باز تولید شد / آلبوم برزو امیری منتشر می‌شود

آلبوم برزو امیری با همکاری گروه ترنگ اوایل تابستان روانه بازار موسیقی می‌شود.

˝نوایی نوایی˝ به یاد غلامعلی پورعطایی باز تولید شد / آلبوم برزو امیری منتشر می‌شود

برزو امیری، سرپرست گروه ترنگ و آهنگساز در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "با هم" که در مراحل نهایی قرار دارد اوایل تابستان منتشر می‌شود که این اثر با همکاری گروه "ترنگ" تهیه و تولید شده است.

امیری در ادامه بیان کرد: در این اثر موسیقایی دو قطعه محلی وجود دارد که این دو قطعه را به زنده یاد غلامعلی پورعطایی تقدیم کرده‌ایم، همچنین پسر غلامعلی پورعطایی در این دو قطعه دوتار نواخته است و نام یکی از قطعات "نوایی نوایی" است.

سرپرست گروه ترنگ خاطرنشان کرد: این اثر شامل هفت قطعه است یعنی دو قطعه آوازی، چهار تصنیف و دو قطعه محلی در این آلبوم وجود دارد و نام بعضی از قطعات نسیم صبحگاهی، افلاکیان، بیا با هم و.... است.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: اشعار این اثر از مولانا، حافظ، رهی معیری و.... است که تمامی مراحل این آلبوم تمام شده است و قصد داریم بعد از انتشار این اثر در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه بپردازیم.

برزو امیری در پایان گفت: در این اثر مهدی مرتضایی (سنتور)، میلاد پرصبر (تار)، سجاد سقایی (عود)، کاوه کلهرنیا (کوزه/دیوان)، مجید علیزاده (تنبک)، سعید وجدان پاک (دف/دهل) و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

برزو امیری, گروه ترنگ, نوایی نوایی
آمار بازدید : 1,255
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500