ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 13:26:55
چاپ خبر

فرهنگ شریف: دو آلبوم منحصربفرد در موسیقی ایرانی روانه بازار می‌کنم/ کتاب ˝خاطرات استاد˝ منتشر می‌شود

فرهنگ شریف استاد پیشکسوت موسیقی و نوازنده تار از انتشار کتاب زندگی نامه خود تحت عنوان خاطرات استاد به همراه دو آلبوم تازه و منحصربفرد در موسیقی ایرانی خبر داد.

فرهنگ شریف: دو آلبوم منحصربفرد در موسیقی ایرانی روانه بازار می‌کنم/ کتاب ˝خاطرات استاد˝ منتشر می‌شود

فرهنگ شریف آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تار با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: این آلبوم‌ نتیجه چندین سال کار و تحقیق است که یک مرتبه به این فکر افتادم که چنین کاری را با ابتکاری که در آن بوجود آوردم، منتشر کنم. سپس دو قطعه آن را روی سایت‌های اینترنتی قرار دادم که در مدت زمان کوتاه با استقبال فراوانی مواجه شد به همین خاطر تصمیمم گرفتم که به صورت  آلبوم این قطعات را منتشر کنم.

شریف در ادامه افزود: در این آثار از ابتکاراتی استفاده شده که در موسیقی ما کاملا بی‌سابقه است، من کوک‌های مخصوص را کشف و قطعاتی که پرده آن در پرده ساز تار نیست ارائه کردم که اینها جزو ابتکارات شخصی من است که تا به امروز در جایی شنیده نشده است.

این استاد موسیقی همچنین درباره جزئیات بیشتر آلبوم گفت: عنوان آلبوم هنوز مشخص نیست و تا چند روز دیگر توسط اسپانسر اعلام خواهد شد، برای انتشار اثر هم با شرکت "آوای باربد" به توافق رسیده‌ایم و حداکثر تا اردیبهشت ماه منتشر خواهد کرد. البته در کل عادت دارم هر سال تنها دو سی‌دی منتشر کنم که برای امسال این اولین آن خواهد بود.

فرهنگ شریف در پایان با اشاره به اتمام نگارش زندگی‌نامه خود، گفت: کتاب زندگینامه من حاوی خاطراتم در این سال‌ها با مضمونی طنزگونه است که حداکثر تا تابستان امسال با نام "خاطرات استاد" منتشر می‌شود.

لازم به یادآوری است که آخرین اثر این استاد با نام "چنگ اورنگ" در دو نسخه سال 91 منتشر و پخش شد.

فرهنگ شریف, کتاب فرهنگ شریف, آلبوم, خاطرات استاد
آمار بازدید : 1,178
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500