ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 30 فروردین 1394 - ساعت 19:24:02
چاپ خبر

ارکستر سازهای بادی تهران با یک خواننده جهانی اجرا می‌کند

سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران از برگزاری کنسرتی بزرگ با حضور یک خواننده جهانی در کشورمان با شکل و شمایلی متفاوت سخن گفت.

ارکستر سازهای بادی تهران با یک خواننده جهانی اجرا می‌کند

سینا ذکایی سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت‌های این مجموعه موسیقایی توضیح داد: تمام تلاش خود را می کنیم که برای برگزاری کنسرت در مهر ماه آماده باشیم. پس از برنامه های موفقی که چند ماه گذشته همراه با عالیم قاسیم اف داشتیم بنا داریم از یک خواننده جهانی دیگر برای حضور در این کنسرت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خواننده ای که برای برگزاری کنسرت مهر ماه در نظر داریم از افراد بسیار معروفی است که تاکنون در منطقه خاورمیانه حضور نداشته و تا آنجا که اطلاع دارم فقط در دوبی برنامه هایی را اجرا کرده است بنابراین و با توجه به اینکه فضای کاری این هنرمند با محتوای ارکستر بادی تهران سازگاری زیادی دارد تصور می کنم برنامه بسیار هیجان انگیزی برای مخاطبان موسیقی خواهد بود. البته ما تا زمان قطعی شدن حضور وی در ایران نمی توانیم نامی از این خواننده ببریم اما تا به امروز مشکلی برای حضور این خواننده در ایران وجود ندارد.  

سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران با اشاره برنامه های دیگر این مجموعه موسیقایی بیان کرد: به احتمال فراوان برای برگزاری چند برنامه و کنسرت سفرهایی به خارج از کشور خواهیم داشت که هنوز تاریخ این سفرها مشخص نیست اما قطعا این سفرها تا قبل از مهرماه و برگزاری کنسرت بزرگ‌مان خواهد بود.

ذکایی در پایان عنوان کرد: با توجه به تراکم کاری که در برنامه های ما وجود دارد امسال به یقین آلبومی را منتشر نخواهیم کرد چرا که مهیا کردن شرایط یک کنسرت بزرگ در مهر ماه آن هم با حضور هنرمندان خارجی نیازمند تمرکز زیادی است.

ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی، رهبری جاوید مجلسی و خوانندگی عالیم قاسیم اف دی ماه سال گذشته کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کرد که این برنامه با استقبال قابل توجه علاقه مندان روبه رو شد.

ارکستر سازهای بادی تهران, سرپسرت ارکستر سازهای بادی تهران, سینا ذکایی,
آمار بازدید : 1,176
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500