ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 30 فروردین 1394 - ساعت 19:24:02
چاپ خبر

گروه «کاربن» زبان خود را از یاد برد/ موسیقی در «گوشه صحنه»

گروه موسیقی «کاربن» در نظر دارد به زودی تازه‌ترین آلبوم خود را منتشر کند.

گروه «کاربن» زبان خود را از یاد برد/ موسیقی در «گوشه صحنه»

فرشاد فزونی آهنگساز گروه «کاربن» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آلبوم گروه اینگونه توضیح داد: بعد از کنسرت موفقی که دو سال گذشته در تالار ایوان شمس داشتیم تصمیم گرفتیم با همکاری اعضای گروه، تولید تازه ترین آلبوم خود را آغاز کنیم که کار تولید، ضبط، میکس، مسترینگ و تنظیم آن تفریبا تمام شده و هم اکنون در مرحله انتشار قرار دارد.

وی ادامه داد: نام تازه ترین آلبوم گروه «زبان از یاد رفته» است که در همان سبک و سیاق کارهای قبلی گروه است. البته ما بعد از انتشار آلبوم به طور حتم برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت خواهیم داشت که اگر آلبوم اردیبهشت ماه وارد بازار شود به تبع آن در خرداد ماه کنسرت هایی را برگزار می کنیم.

این نوازنده و آهنگساز درباره دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: صحبت‌هایی با نشر ماهریز شده که بتوانم مجموعه آثار موسیقایی را که در حوزه تئاتر داشتم در قالب یک آلبوم موسیقی مجزا منتشر کنم که مراحل تولید این آلبوم نیز آغاز شده و قرار بر این است که در صورت فراهم شدن امکانات با عنوان «گوشه صحنه» در بازار منتشر شود البته هنوز نمی توانم درباره تاریخ دقیق انتشار آلبوم زمان مشخصی را اعلام می کنم اما تلاش می کنم این آلبوم نیز در شش ماهه اول سال جاری آماده انتشار شود.

فرشاد فزونی از جمله آهنگسازان و نوازندگان فعال حوزه موسیقی است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۴ با انتشار آلبوم با همکاری رامین بهنا آغاز کرد. او پیش از این در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود که آهنگسازی آثار نمایشی «دو متر در دو متر صلح» حمیدرضا آذرنگ، «دو متر در دو متر جنگ»، «ترن»، «کادانس» به کارگردانی نیما دهقان، «دن کیشوت»، «محسن یک رپرتوار»، «پینوکیو» به کارگردانی علی اصغر دشتی، «ماکوندو» به کارگردانی آزاده انصاری، «یک صبح ناگهان» به کارگردانی حسین پاکدل و چندین اثر نمایشی دیگر از جمله آثار موسیقایی این هنرمند هستند.

کنسرت «زبان از یاد رفته» گروه کاربن نیز در تاریخ ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه  سال ۹۲ در تالار ایوان شمس اجرا شد که این کنسرت با استقبال قابل توجه علاقه مندان روبه رو شد.فرشاد فزونی خواننده و نوازنده گیتار،سیاوش امامی نوازنده گیتار الکتریک، آیدین رادکیا درامز و فرشاد رضایی  گیتار باس اعضای گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دادند.

گروه کاربن, گروه موسیقی کاربن, فرشاد فزونی
آمار بازدید : 1,054
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500