ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 30 فروردین 1394 - ساعت 21:29:58
چاپ خبر

آلبومی بر اساس مقامات تنبوری و موسیقی عرفانی

سالار عقیلی با «سرّ هزار ساله» می‌آید

آلبوم موسیقی سالار عقیلی با عنوان «سرّ هزار ساله» با آهنگسازی کیوان کیانیان بر اساس مقامات تنبوری و موسیقی عرفانی منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.

سالار عقیلی با «سرّ هزار ساله» می‌آید

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، این مجموعه شامل 9 قطعه با اشعاری از حافظ، مولوی و کیوان کیانیان که همگی برداشتی از مقامات تنبوری منطقه کرمانشاه است، عرضه خواهد شد.

«پرده در پرده»، «زندان بی سمان»، «عیش مدام»، «تکنوازی عود»، «طالع اگر مدد دهد»، «دوش چه خورده‌ای دلا»، «تکنوازی تنبور» و «بار دگر» عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.

شهرام غلامی، نوید دهقان، ایثار یاور، حسین رضایی، همایون نصیری، افشین هنرور، کاوه سرویان، فرهاد اسدی، کیوان کیانیان نوازندگان گروه «بال وشان» هستند که در این آلبوم هم حضور دارند.

کیمیا کیانیان، بنفشه فرهمند، امیر تفتی و سهراب سپهری نیز به عنوان گروه کُر در این آلبوم، سالار عقیلی و گروه را همراهی کرده‌اند.

کیانیان آهنگساز این آلبوم، در سال 1377 گروه «بال‌وشان» (دست افشان) را که نامش برگرفته از یکی از مقام‌های تنبور است، ایجاد کرد و تاکنون آثاری چون «دلدادگی»، «دلبر من» و «پنهانک» را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، آلبوم موسیقی سالار عقیلی با عنوان «سرّ هزار ساله» و با آهنگسازی کیوان کیانیان توسط نشر موسیقی ایران گام، منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.

سالار عقیلی, سرّ هزار ساله, آلبوم سرّ هزار ساله
آمار بازدید : 988
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500