ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 - ساعت 11:05:31
چاپ خبر

آلبوم جدید حمید عسکری در راه / ˝تماس˝ 15 اردیبهشت منتشر می‌شود

جدیدترین آلبوم حمید عسکری با نام ˝تماس˝ ۱۵ اردیبهشت ماه در بازار موسیقی عرضه می‌شود.

آلبوم جدید حمید عسکری در راه / ˝تماس˝ 15 اردیبهشت منتشر می‌شود

حمید عسکری درباره تازه‌ترین آلبوم خود به هنرآنلاین گفت: کارهای صدور مجوز آلبوم به پایان رسیده و در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد، برای این آلبوم فعلا نام "تماس" را انتخاب کردیم اما قطعی نیست، در هر صورت تاریخ انتشار این اثر به ۱۵ اردیبهشت ماه موکول شده است.

عسکری ادامه داد: تاریخ انتشار را طوری تنظیم کردیم که با اولین اجرا بعد از تعظیلات نوروز هم‌خوانی داشته باشد، اول خرداد ماه امسال به همت شرکت "سل فا" در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفته و در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات قدیمی برخی از قطعات آلبوم جدید را اجرا خواهیم کرد.

خواننده سری آلبوم‌های "کما" گفت: در این آلبوم سعی کردم فضای متفاوتی را تجربه کنم و در بخش موسیقی با شهاب اکبری، کوشان حداد، پوریا حیدری و در بخش ترانه با کاظم موسوی و امیر بذرافشان همکاری داشته‌ام.

این خواننده در جواب سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر تقدیم قطعه‌ای به نیما وارسته در این اثر گفت: یاد نیما همیشه در دل ما زنده است، هنوز برای این کار تصمیم نگرفتم اما اگر قرار باشد چنین حرکتی انجام دهیم در زمان طراحی اینسرت آلبوم مشخص خواهد شد.

این خواننده در پایان درباره تور شهرستان‌ها نیز گفت: برای اجرا در شهرستان با خیلی از شهر‌ها مثل: اصفهان، شیراز، بندرعباس، گرگان، زاهدان، ارومیه، تبریز، اردبیل، دزفول و... وارد مذاکره شدیم که قرار بر این شده تا برگزاری تور شهرستان‌های مذکور به بعد از انتشار "تماس" موکول شود. 

حمید عسکری, تماس, آلبوم تماس
آمار بازدید : 1,643
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500