ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 - ساعت 11:05:31
چاپ خبر

˝به دنیا اعتمادی نیست˝ حسین غیاثی منتشر شد/ همکاری با احسان خواجه امیری، بهنام صفوی و محمد علیزاده

دومین کتاب حسین غیاثی با نام ˝به دنیا اعتمادی نیست˝ توسط انتشارات ˝فصل پنجم˝ منتشر شد، این کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

˝به دنیا اعتمادی نیست˝ حسین غیاثی منتشر شد/ همکاری با احسان خواجه امیری، بهنام صفوی و محمد علیزاده

حسین غیاثی صاحب این اثر که در میان اهالی موسیقی نامی کاملا آشناست با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: ترانه‌های این کتاب جزو کارهایی هستند که پیشتر توسط خوانندگان خوانده شده و شنیده شده هستند. این کتاب دومین اثر رسمی من در بازار محسوب شده که در آن برای تک تک کارها تصویرگری مختص آن توسط خانم سحر حاجی زاده انجام شده است.

غیاثی افزود: نام کتاب را براساس قطعه‌ای با نام "سلام" است که توسط فریدون آسرایی در آلبوم قبلی خود خوانده است البته من پیش از اینکه ایشان این کار را بخوانند علاقه خاصی به این ترانه داشتم و این نام را پیش از شهرت رسیدن این قطعه برای عنوان کتاب انتخاب کرده بودم.

این شاعر ادامه داد: کتاب بعدی که در دست انتشار قرار دارد مجموعه از ترانه‌های من است که برخلاف این کتاب از ابیات بیشتری استفاده داشته و فعلا نام "ده سال" برای آن برگزیده‌ایم گرچه این نام قطعی نبوده و امکان تغییر آن بسیار است.

غیاثی همچنین درباره همکاری‌اش با خواننده‌های دیگر گفت: با خواننده‌های زیادی مانند: احسان خواجه امیری، شهاب رمضان، بهنام صفوی، محمد علیزاده برای آلبوم هایشان صحبت کردیم و فعلا مشغول همکاری هستیم.

این هنرمند در جواب سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر اینکه شما در ترانه معمولا پیشنهاد دهنده هستید یا گیرنده، گفت: من با آهنگسازها معمولا یک کار را تولید می‌کنیم و بعد درباره خواننده آن تصمیم‌گیری می‌شود، بعد از 10 سال فعالیت در عرصه ترانه تا به حال از کسی نخواستم تا کارم را بخواند در حقیقت این کار از اصول درست نیست.

حسین غیاثی در پایان صحبت هایش اضافه کرد: اگر روزی بخواهم خودم را در بخش دیگری بسنجم امکان دارد که منهای خوانندگی کار تنظیم یا آهنگسازی را امتحان کنم .

به دنیا اعتمادی نیست, حسین غیاثی, احسان خواجه امیری,بهنام صفوی,محمد علیزاده
آمار بازدید : 1,983
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500