ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - ساعت 18:39:43
چاپ خبر

همکاری وحید تاج و اردشیر کامکار در یک آلبوم و یک کنسرت

وحید تاج از برنامه کاری خود در سال جدید و همکاری با اردشیر کامکار در قالب یک آلبوم و یک تور کنسرت خبر داد.

همکاری وحید تاج و اردشیر کامکار در یک آلبوم و یک کنسرت

وحید تاج درباره تازه‌ترین برنامه‌های کاری خود در سال جدید به هنرآنلاین گفت: تور ویژه کنسرتی در کردستان و شهرهای دیگر دارم به اضافه اینکه دو آلبوم با آواز بنده منتشر خواهد شد.

وحید تاج گفت: این دو اثر که اولی با نام "زهی عشق" با آهنگسازی اردشیر کامکار عزیز بوده و دارای ۴ تصنیف با اشعاری از مولانا و یک قطعه ضربی، دو ساز و آواز است که فعلا در مرحله ضبط قرار داشته و بزودی منتشر خواهد شد، البته اجراهای برخی از قطعات این آلبوم در شهرهای اصفهان، کرمانشاه و تهران انجام گرفته و مورد استقبال نیز واقع شده است، همچنین بزودی با همراهی اردشیر کامکار تور ویژه این آلبوم را در کردستان را اجرا خواهیم کرد.

تاج ادامه داد: به غیر از این اثر در یک کار دیگر با آرش کامور در آلبوم "اسب و آتش" تنها در یک قطعه همکاری داشته‌ام که آن هم بزودی منتشر خواهد شد.

این خواننده درباره برگزاری تور کنسرت‌های خود گفت: فعلا هیچ چیز قطعی نشده اما اگر مجوزهای مربوطه صادر شود در شهرهای رشت، اهواز، تهران و چند کشور اروپایی اجراهایی را برگزار خواهیم کرد.

او همچنین در پایان افزود: فعلا بیشترین تمرکزمان روی اثر "زهی عشق" است تا در ابتدا این آلبوم را منتشر کرده و در شهرهای پاوه، سنندج و سقز اجراهای زنده آنر ا به بهترین شکل روی صحنه ببریم. 

وحید تاج, اردشیر کامکار, آلبوم
آمار بازدید : 1,205
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500