ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - ساعت 18:39:43
چاپ خبر

کنسرت رحیم شهریاری برگزار می شود

رحیم شهریاری اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در تهران به صحنه می رود.

کنسرت رحیم شهریاری برگزار می شود

کنسرت گروه "آراز" به سرپرستی رحیم شهریاری 30 اردیبهشت ماه سال جاری درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار می‌شود.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های "یاواش یری"، "کیم بیلیر" و... برای مخاطبان اجرا خواهد شد، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات فولکلور و مقامی آذری اختصاص دارد.

در این کنسرت قطعات پیاله، سنه گوره، دالغالار، سن سن، یاخ، شیرین سن و.... توسط اعضای گروه اجرا می‌شود. در این کنسرت محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی، حمزه شهریاری (کلارینت)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

رحیم شهریاری در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار آلبوم جدیدش است که این اثر در مراحل ضبط قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌‎شود. گروه آراز اسفندماه سال گذشته در سالن اریکه ایرانیان به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال صد در صدی مخاطبان این خواننده مواجه شد.

رحیم شهریاری در سال 1349 در تبریز به دنیا آمد. از سال 1368 با ارکسترهای مختلف همچون سهند، هلال احمر تبریز و... همکاری داشته است. او سال 1375 گروه "آراز" را تشکیل داد و در تهران و شهرستان ها به اجرای برنامه پرداخته است.

رحیم شهریاری,
آمار بازدید : 1,343
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500