ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - ساعت 16:22:56
چاپ خبر

تنها گروه حامی محیط زیست دومین آلبوم رسمی اش را منتشر می کند

آلبوم« اشک سیاه» از گروه « خورشید سیاه » منتشر می‌شود

مراسم رونمایی آلبوم « اشک سیاه » آلبوم جدید گروه موسیقی « خورشید سیاه » روز شنبه 12 اردیبهشت 94 در فروشگاه فرهنگ برگزار می شود.

آلبوم« اشک سیاه» از گروه « خورشید سیاه » منتشر می‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم شامل 11 آهنگ است که با تلاش موسسه فرهنگی هنری «سی لحن باربد» انتشار یافت. پخش و توزیع آن را مرکز پخش «جوان» به عهده دارد. این اثر با نگاهی انتقادی به مسائل اجتماعی و محیط زیستی در قالب موسیقی راک تولید شده است.

این گروه با انتشار آلبوم «خرس سیاه بلوچی» در اسفند ماه 1392 خود را به عنوان « اولین و تنها گروه موسیقی حامی محیط زیست در ایران» معرفی کرد .

«طاهر علیرمضانی» سرپرستی اولین و تنها گروه موسیقی حامی محیط زیست پیش از این نیز به «موسیقی ما» گفته بود: «اشک سیاه» عنوان دومین آلبوم ما بعد از آلبوم »خرس سیاه بلوچی» است. نام آلبوم گرفته شده از نام آهنگی در مورد یوز پلنگ آسیایی هست که در ایران فقط تعداد محدودی از آن باقی مانده است.»

وی با بیان اینکه تمامی قطعات توسط گروه خورسید سیاه آهنگسازی و تنظیم شده، درباره اعضای گروه نیز توضیح داده بود: جهانگیر رها(خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)،آرش اسلامی(گیتار الکتریک)، طاهر علی رمضانی(گیتار باس) وعلی فرهمند(درامز) در این آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.

اشک سیاه, خورشید سیاه
آمار بازدید : 1,270
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500