ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - ساعت 16:27:38
چاپ خبر

پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه در تالار فارابی به سرپرستی نیما بطحایی؛

کنسرت گروه ˝شمسا˝ با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی

کنسرت گروه ˝شمسا˝ با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی نوازنده سرشناس سنتور برگزار خواهد شد

کنسرت گروه ˝شمسا˝ با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این برنامه، کنسرت گروه "شمسا" با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی نوازنده سرشناس سنتور پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه در تالار فارابی به سرپرستی نیما بطحایی برگزار خواهد شد.

نیما بطحایی فرزند استاد جواد بطحایی با اعلام این خبر گفت: این کنسرت در دو بخش به روی صحنه خواهد رفت. در بخش اول دو نوازی سنتور و طبلا توسط اساتید جواد بطحایی و درشن آناند انجام خواهد شد و در بخش دوم گروه موسیقی "شمسا" به سرپرستی خودم و آواز محمود صالحی به روی صحنه خواهند رفت.

وی در ادامه نیز اعضای گروه "شمسا" را بدین شرح معرفی کرد: محسن دیلم صالحی نوازنده عود، میلاد دیلم صالحی نوازنده تار، بهنوش کاظمی زاده نوازنده کمانچه، زهرا فرهنگی نوازنده سنتور باس، میترا زلفی نوازنده قیچک باس، بهنود زیبایی نوازنده دف و نیلوفر محسنی نوازنده تنبک می باشند.

گفتنی است که این گروه موسیقی پیش از این نیز کنسرت های دیگری از جمله اجرای مشترک با استاد مجید درخشانی در سالن چمران دانشگاه تهران، اجرا در جشنواره موسیقی فجر و... را در کارنامه ی هنری خود به ثبت رسانیده است.

شایان ذکر است که بلیت فروشی این کنسرت نیز از طریق سایت ایران کنسرت صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه نمایند.

شمسا, گروه شمسا,جواد بطحایی,سنتور, کنسرت گروه شمسا
آمار بازدید : 1,137
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500