ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 - ساعت 18:52:00
چاپ خبر

محمدرضا عیوضی با ˝حس خوب˝ در ˝چاردیواری˝ می‌آید/ همکاری با چهره‌ها در قالب یک آلبوم

محمدرضا عیوضی بزودی با تازه‌ترین آلبوم خود با نام ˝حس خوب˝ با همکاری چهره‌های به نام در موسیقی بعد از مدت‌ها دوری به بازار موسیقی بازخواهد گشت.

محمدرضا عیوضی با ˝حس خوب˝ در ˝چاردیواری˝ می‌آید/ همکاری با چهره‌ها در قالب یک آلبوم

سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمدرضا عیوضی با اعلام این خبر به هنرآنلاین گت: کارهای صدور مجوزی این آلبوم به پایان رسیده و تا یک ماه دیگر وارد مرحله چاپ خواهد شد، برای نام این آلبوم با دو گزینه رو به رو هستم که اولی "چاردیواری" و دیگری "حس خوب" بوده که فعلا نام "چاردیواری" را انتخاب کردم اما به احتمال قوی‌‌ همان "حس خوب" را روی آلبوم قرار دهیم.

عیوضی ادامه داد: در این آلبوم ۱۰ قطعه‌ای در بخش آهنگسازی با علیرضا افکاری، وحید مهراد، حامد حنیفی، محمد خاکزاد، و در بخش تنظیم با علیرضا افکاری، وحید مهراد، میلاد اکبری، محمدخاکزاد، رضا تاجبخش، معین راهبر و همچنین در بخش ترانه سرایی هم با روزبه بمانی، داوود رحمت الهی، فریبا وکیلی، الناز اسفندفر و سروش دادخواه همکاری داشته‌ام.

خواننده قطعه پر طرفدار "روزی روزگاری" اضافه کرد: برای انتشار این آلبوم یک سری صحبت‌هایی با شرکت "هنر اول" داشتم که هنوز قطعی نشده، هچنین در این آلبوم یک قطعه آذری قدیمی با نام "آیریلیق" را بازخوانی کرده‌ام.

عیوضی درباره مدت‌ها کم کاری‌اش گفت: دلیل خاصی نداشت با توجه به فضای حاکم در موسیقی ترجیح دادم مدتی کناره گیری کنم و به استراحت بپردازم.

این خواننده همچنین در پایان درباره خواندن تیتراژ برای ماه رمضان هم گفت: آخرین کار تیتراژ بنده مربوط به سریال "خط" به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و با بازی کامران تفتی بوده و بعد از آن هنوز پیشنهاد مناسبی دریافت نکرده‌ام. 

محمدرضا عیوضی, آلبوم حس خوب, آلبوم حس خوب محمدرضا عیوضی
آمار بازدید : 1,550
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500