ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 - ساعت 18:56:48
چاپ خبر

آلبوم «نگاه من» محسن یگانه ۱۶ اردیبهشت منتشر می‌شود

آلبوم موسیقی «نگاه من» چهارمین اثر از محسن یگانه، اواخر هفته آینده منتشر خواهد شد.

آلبوم «نگاه من» محسن یگانه ۱۶ اردیبهشت منتشر می‌شود

 پس از مدت ها انتظار، سرانجام محسن یگانه چهارمین آلبوم خود را به زودی روانه بازار می کند. این آلبوم که تحت امتیاز شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» می باشد صبح امروز سرانجام در اختیار شرکت پخش «دنیای هنر» قرار گرفت تا برای تکثیر و توزیع در هفته آتی آماده شود.
 
محسن یگانه که پیش از این آلبوم های نفس های بی هدف (۱۳۸۷)، رگ خواب (۱۳۸۹) و حباب (۱۳۹۱) را منتشر کرده است، نام «نگاه من» را برای جدیدترین اثر خود در نظر گرفته است. بهنام دریانی که وظیفه عکاسی و طراحی این آلبوم را عهده دار است اینبار طرح متفاوتی را برای آن در نظر گرفته که بی شک توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. همچنین سرانجام پس از گذشت ۳ سال، سرانجام قطعه «چقدر دیر» در این آلبوم با تنظیم علی ثابت منتشر خواهد شد تا پایانی باشد برای تمام حواشی ایجاد شده برای این قطعه؛ احسان حبیبی، پازل بند، اشکان آبرون و  محسن یگانه دیگر تنظیم کننده های این اثر هستند.
 
این خواننده پرطرفدار در ارتباط با این آلبوم در صفحه شخصی خود می نویسد: “اگر موسیقی بنده را طی این چند سال دنبال کرده باشید، باید بگویم که این آلبوم برآیند تمام دانسته و ندانسته های من از همان سبک موسیقی و ترانه است، با اندکی پیشرفت.”
 
همچنین روابط عمومی بخش موسیقی شرکت «پخش دنیای هنر» در گفتگو با «موسیقی پارس» ضمن تایید انتشار این آلبوم طی هفته آینده، تاریخ تقریبی انتشار این اثر را چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت بیان کرد: با توجه تیراژ بالای این اثر، تاریخ احتمالی انتشار اواخر هفته آتی می باشد، البته برای انتشار این آلبوم سورپرایز ویژه ای برای طرفدراان این خواننده داریم که در روز توزیع متوجه آن خواهند شد.
 
گفتنی است؛ محسن یگانه روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اولین رونمایی رسمی از این آلبوم را خواهد داشت که فاصله زمانی اجرای کنسرت از انتشار آلبوم تقریباً همانند سال ۹۱ و انتشار آلبوم «حباب» است.

نگاه من, محسن یگانه, آلبوم نگاه من, آلبوم نگاه من محسن یگانه,
آمار بازدید : 1,865
تعداد نظرات (1)
?
محسن
8 سال و 354 روز و 2 ساعت و 29 دقیقه و 3 ثانیه قبل

آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500