ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - ساعت 11:45:23
چاپ خبر

گروه ˝پیکلاویه˝ سرانجام مجوز برگزاری گرفت/ ۲۶ اردیبهشت ماه در ایوان شمس

تمام مجوزهای برگزاری کنسرت یک گروه موسیقی پاپ، راک سرانجام صادر شد.

گروه ˝پیکلاویه˝ سرانجام مجوز برگزاری گرفت/ ۲۶ اردیبهشت ماه در ایوان شمس

به نقل از روابط عمومی برنامه، کنسرت گروه "پیکلاویه" که اسفندماه سال گذشته پس از یک شب اجرا به دلایل نامعلوم لغو شده بود، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای برگزاری شد و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در تالار ایوان شمس روی صحنه خواهد رفت.

مهدی میرزاباقریان (مدیر موسسه آوای سوته‌دلان) که تهیه‌کنندگی این کنسرت را بر عهده دارد در این‌باره توضیح داد: برخی اطلاعات نادرست باعث لغو این کنسرت در سال گذشته شد ولی پس از برخی توضیحات کافی خوشبختانه مسئولین محترم با همکاری قابل توجه در صدور مجوزهای این کنسرت، باعث شدند که این کنسرت در تاریخ ۲۶ اردیبهشت روی صحنه برود.

او در ادامه افزود: این کنسرت قطعا مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت چون اعضای این گروه بسیار حرفه‌ای و توانمند هستند و می‌توانند روی صحنه قابلیت‌های بالای خود را به نمایش بگذارند.

شایان کریمی (کیبورد)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک)، فرهاد خان بیلوردی (گیتار باس)، مصطفی بهرمان (درامز) و مهران مختارپور (خواننده) از اعضای گروه پیکلاویه هستند که قرار است قطعاتی از جمله همراه فرشته‌ها، رنگین کمان، جایی که پیاده رو تمام می‌شود، در کنار تو، در چشمانش، بی‌خواب‌ها و... در این کنسرت اجرا کنند.

گفتنی ست بلیت فروشی این برنامه از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه ۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است. 

پیکلاویه, پاپ, راک
آمار بازدید : 1,194
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500