ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - ساعت 11:45:23
چاپ خبر

آواز کلاسیک و پیانو در تالار رودکی/ با نوازندگی مهرابیان و آواز احمدی

کنسرت رسیتال آواز کلاسیک و پیانو به نوازندگی پیانو توسط کارن مهرابیان و آواز یاشار احمدی طی دو شب در تالار رودکی برگزار می‌شود.

آواز کلاسیک و پیانو در تالار رودکی/ با نوازندگی مهرابیان و آواز احمدی

به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این کنسرت شامل آریاهایی از اپرای Idomeneo اثر Mozart، Rodelinda اثر Handel، La traviata اثر Verdi و قطعاتی از Rossini، Bellini، Schubert می‌باشد و همچنین برای تکنوازی پیانو Hungarian Rapsdy no ۸ اثر Franz Liszt، Souvenirs d «Andalousie اثر Gotschalk اجرا خواهد شد.

کارن مهرابیان از کودکی علاقه خاصی به موسیقی داشت و نواختن پیانو را با تلاش خود و بدون آموزگار در سن شش سالگی آغاز کرد. در هشت سالگی نزد خانم روزا کشیشیان نواختن پیانو را به صورت علمی آغاز کرد وسپس نزد خانم می‌گانوش گالستیان و خانملیدوش اصلانیان کلاس‌های خود را ادامه داد و سرانجام نزد پروفسور امانوئل ملیک اصلانیان نواختن پیانو را بصورت جدی دنبال کرد.

از فعالیت‌های وی می‌توان به برگزاری کنسرت‌های متعدد در انجمن‌های مختلف ارامنه از جمله آرارات، همکاری با گروه‌های مختلف کر، ساز‌ها و سولیست‌ها، رسیتال فلوت و پیانو در سالن رودکی، شرکت در فستیوال موتزارت در تالار وحدتبه رهبری لوریس چکناوریان، همکاری با گروه کر نوری در اجرای قطعه کارمینا بورانا به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد، همکاری با گروه کر دفتر موسیقی، برگزاریشب موتزارت با خواننده اپرا هادی قضات در انجمن فرهنگی اتریش، اجرای دوئت پیانو با آلوین آوانسیان در سالن رودکی، برگزاری رسیتال‌های پیانو در سالن رودکی و انجمن فرهنگی اتریش و همچنین رهبری و نوازندگی گروه کر کلیسا اشاره کرد.

یاشار احمدی آموزش آواز را از سال ۱۳۸۴ نزد استاد رشید وطندوست آغاز کرد. و با هاسمیک کاراپتیان ادامه داد. سپس در کنسرواتوار دولتی استانبول پذیرفته شد و در مقطع فوق لیسانس آواز کلاسیک تحصیل نمود. در اجراهای دانشجوئی اپراهای elisir d» amor اثر دونیزتتی و la traviata اثر جوزپه وردی و فلوت سحر آمیز موتزارت روی صحنه رفت و در تالار وحدت تهران بعنوان سولیست تنور اپرای جانی اسکیکی اثر پوچینی و تئا‌تر موزیکال بانوی زیبای من حضور داشت.

رسیتال آواز کلاسیک و پیانو ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۰: ۳۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند. 

آواز کلاسیک و پیانو, تالار رودکی, کارن مهرابیان, یاشار احمدی
آمار بازدید : 1,340
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500