ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 - ساعت 23:34:14
چاپ خبر

انتشار سه آلبوم موسیقی از ˝ساز آواز˝/ ˝ترنمی برای صبح˝، ˝راح روح˝ و ˝دور نهان˝

آلبوم‌های ˝ترنمی برای صبح˝˝، ˝راح روح˝ و ˝دور نهان˝، به صورت همزمان از انتشارات ˝ساز آواز˝ با مدیریت علی مردانه به بازار موسیقی رسید.

انتشار سه آلبوم موسیقی از ˝ساز آواز˝/ ˝ترنمی برای صبح˝، ˝راح روح˝ و ˝دور نهان˝

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت منتشر کننده، پس از رونمایی از سه آلبوم "راح روح"، "ترنمی برای صبح" و "دور نهان" در مجموعه‌ای تحت عنوان "گذار۱" (روز جمعه، ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری) در "شهر کتاب فرشته" که با حضور هنرمندان موسیقی و عوامل تولید برگزار شد، این آثار در بازار موسیقی کشور به انتشار رسیدند.

آلبوم "راح روح" اثر مشترکی از علی بهرامی فرد آهنگساز و نوازنده سنتور و هادی آذرپیرا آهنگساز و نوازنده تار است که شامل دوبخش "دونوازی تار و سنتور" و "همنوازی عود و سنتور" می‌باشد. این آلبوم در دو دستگاه همایون و نوا از ساخته‌های مشترک بهرامی فرد و آذر پیرا و بازنوازی قطعاتی از مکتب تبریز به اجرا در آمده است.

"ترنمی برای صبح" نام آلبومی به آهنگسازی سیامک جهانگیری آهنگساز و نوازنده نی و خوانندگی امیر مردانه می‌باشد که علی اصغر عربشاهی (تار)، مهدی رستمی (سه تار)، حمید خوانساری (عود)، وحید فتایی (تنبک و ضرب زورخانه)، المیرا مردانه (کمانچه و کمانچه آلتو) و زکریا یوسفی (بندیر و دف) در این اثر به نوازندگی پرداخته‌اند.

مجموعه "دور نهان" به آهنگسازی علی اصغر عربشاهی نیز اثری سازی در قالب تکنوازی تار است که با نوازندگی عربشاهی و همراهی تنبک حسین زمانی در قطعات ضربی به اجرا در آمده است. توجه به تنوع ریتم در قالب فرم‌های معمول موسیقی ایرانی و تقید به بافت ردیف دستگاهی در کنار بیانی شخصی و متفاوت، مهم‌ترین شاخصهٔ این اثر می‌باشد.

علاقه مندان برای تهیه این آثار به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند. 

ساز و آواز, ترنمی برای صبح, دور نهان,
آمار بازدید : 1,649
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500