ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 - ساعت 23:37:23
چاپ خبر

˝افسانه و افسون˝ مجتبی هرندی منتشر شد

آلبوم ˝افسانه و افسون˝ با ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی منتشر شد.

˝افسانه و افسون˝ مجتبی هرندی منتشر شد

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت منتشر کننده، آلبوم "افسانه وافسون" با ملودی و خوانندگی مجتبی هرندی و باشعرهایی ازحافظ، دکلمه ژاله علّو وتنظیم ایلیا منفرد توسط موسسه فرهنگی هنری "آوای باغ مهر" در بازار موسیقی منتشر شد.

هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه وافسون، سودای عشق، آن کیست؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگارمن، بت و چون تو بیایی ازعناوین این قطعات این آلبوم هستندکه همه شعرهای استفاده شده دراین قطعات برگرفته ازدیوان حافظ هستند. دکترمجتبی هرندی درخصوص این همه گرایش و توجه به شعرحافظ گفت: شعرحافظ دارای غنا و اندیشه‌های ازلی و ابدی، الهام بخش و سرشارازملودی‌های پیدا و پنهانی است که می‌توان آن‌ها را صید نمود.

وی بیان مفاهیم عمیق شعرکهن پارسی به زبان موسیقی را یکی از دغدغه‌های خود عنوان کرد و افزود: دراین مجموعه اهتمام برآن شده تا شعر وموسیقی فقط درکنارهم قرارنگیرند، بلکه باهم عجین ودرهم تنیده باشند، تا دراین فضای خلق شده اشعارمورد فهم و بینش والاتری قرارگیرند.

آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو، پیام طونی با ویولون و ویولون آلتو، امید حاجیلی با ترومپت، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو، فرید قاسمی با دف ودمام وطبلا و ایلیامنفرد باگیتارهای: کلاسیک، آکوستیک، الکتریک وباس ازنوازندگان این آلبوم هستند. میکس ومسترینگ این آلبوم را مهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد و حسین پرنیا نیزناظرضبط آن بوده‌اند. شیرین محمدیان هم به عنوان مشاورهنری درتهیه این آلبوم حضورداشته و ضبط آن نیز دراستودیوهای پاریلا و پژواک با صدابرداری امیرعباس تفرشی و مجید فلاح‌پور انجام شده است

افسانه و افسون, آلبوم افسانه و افسون, مجتبی هرندی
آمار بازدید : 1,610
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500