ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 - ساعت 23:37:23
چاپ خبر

حالم اصلا خوب نیست/ نفت و گاز کنسرت علی لهراسبی را لغو کرد

کنسرت علی لهراسبی که قرار بود چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شود به دلیل تداخل با برنامه دیگر و با وجود بلیت فروشی یک روز مانده به اجرا لغو شد.

حالم اصلا خوب نیست/ نفت و گاز کنسرت علی لهراسبی را لغو کرد

اولین اجرای زنده علی لهراسبی در سال جدید که قرار بود روز چهارشنبه  16 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سئانس برگزار شود به تاریخ ۲۷ اردیبشهت ماه موکول شد.

علی لهراسبی درباره این پیشامد گفت: متاسفانه دیشب به من اطلاع دادند که به دلایلی که ربطی به موسیقی ندارد تاریخ اجرای کنسرت من به ۲۷ اردیبعشت تغییر پیدا کرده و امکان اجرای کنسرت در تاریخ مذکور در نمایشگاه بین‌المللی وجود ندارد. از شب گذشته نیز تا به امروز تمام تلاش‌مان را کردیم که این اتفاق رخ ندهد اما نشد. امیدوارم هوادارانم عذرخواهی مرا بپذیرند.

او افزود: حالم خودم از این اتفاق اصلا خوب نیست. این اتفاق یک شرایط فورس ماژور بوده است، همه کسانی که بلیت تهیه کردند در جایگاه و با‌‌ همان شماره صندلی که برای روز ۱۶ تهیه کردند در روز ۲۷ هم با‌‌ همان روال می‌توانند حضور پیدا کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

لهراسبی در پایان گفت: امیدوارم با یک کنسرت خوب و متفاوت بتوانم جبران کنم، باز هم عذرخواهی می‌کنم.

مسوولان نمایشگاه بین‌المللی تهران دلیل لغو کنسرت لهراسبی را برگزاری مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عنوان کردند، نمایشگاهی که هر سال در تهران برگزار می‌شود. 

علی لهراسبی, کنسرت,کنسرت علی لهراسبی,
آمار بازدید : 950
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500