ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - ساعت 01:03:11
چاپ خبر

اجرای مجید کیانی در تهران

اولین کنسرت «هنرطبیعت» توسط مجید کیانی در تهران اجرا می‌شود.

اجرای مجید کیانی در تهران

به گزارش ایسنا، نخستین کنسرت «هنر طبیعت» با اجرای قطعاتی از آلبومی به همین نام در دستگاه‌های شور، سه‌گاه، چهارگاه، ماهور، همایون، راست‌پنچگاه و نوا توسط استاد سیدمجید کیانی و فرزندش سیدمهرداد کیانی برگزار می‌شود.

سیدمهرداد کیانی - نوازنده تنبک و پژوهشگر موسیقی - در این‌باره گفت: این کنسرت بر مبنای گردش نغمات از «آغاز شب» در دستگاه شور تا «پایان روز» - غروب آفتاب - در دستگاه نوا اجرا خواهد شد.

به گفته‌ی او، کنسرت «هنر طبیعت» با اجرای سنتور توسط «سیدمجید کیانی» و ضرب «سیدمهرداد کیانی» و به کارگردانی هنری «سیدشهرام کیانی» در ساعت 18 روز جمعه اول خردادماه امسال در سالن آسمان فرهنگستان هنر واقع در زعفرانیه، خیابان فلاحی، خیابان فیروزکوه، پلاک 47 روی صحنه می‌رود.

وی با بیان این‌که آلبوم «هنر طبیعت» از هشت قطعه صوتی تشکیل شده است، افزود: کنسرت «هنر طبیعت» در 12 قطعه اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: مشاور هنری این کنسرت «ژاله پورمهرام» است و کارگردانی‌اش توسط خود او انجام می‌شود.

علاقه‌مندانی که به حضور در این کنسرت تمایل دارند می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به موسسه فرهنگی «سروستاه»، از طریق پیام کوتاه نیز با ارسال عدد 9431 به سامانه 02188305032 کارت برنامه را دریافت کنند.

کیانی همچنین از برگزاری کنسرت دیگری توسط مجید کیانی در شهر تبریز خبر داد و گفت: کنسرت بعدی استاد کیانی، 7 خردادماه در سالن اقبال آذرشهر تبریز برگزار می‌شود. این کنسرت با عنوان «سنتور» چهارمین نوبت اجرای خود را روی صحنه می‌برد.

هنرطبیعت, کنسرت هنرطبیعت,مجید کیانی
آمار بازدید : 1,087
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500