ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - ساعت 01:25:37
چاپ خبر

برگزاری فینال «هزار صدا» با حضور حامی و مانی رهنما

برپایی بخش نهایی برنامه «هزار صدا»ی موسیقی پاپ به منظور شناسایی نفرات برتر و اجرای اجرای کنسرت کوارتت کاسته در نیاوران از جمله اخبار امروز موسیقی است.

برگزاری فینال «هزار صدا» با حضور حامی و مانی رهنما

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش نهایی برنامه هزارصدای موسیقی پاپ به منظور شناسایی نفرات برتر ،شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۶ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در این برنامه  افشین یداللهی کارشناس ترانه، فواد حجازی کارشناس بخش آهنگسازی و تنظیم و مانی رهنما و حمید حامی ‌کارشناسان بخش خوانندگی و آواز خواهند بود.

هشت خواننده برگزیده از برنامه‌های سال ۱۳۹۳ در بخش مقدماتی هزارصدا،در دور نهایی این برنامه حضور خواهند یافت و  با هم رقابت می‌کنند تا هیات داوران و تماشاگران حاضر در سالن، برترین های برنامه هزارصدای سال ۹۳ در بخش موسیقی پاپ را انتخاب کنند. همچنین خواننده جوان جنوبی، عمران طاهری، به عنوان خواننده مهمان در پایان برنامه قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

«هزارصدا» برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی و خوانندگی در دو زمینه موسیقی پاپ و موسیقی دستگاهی ایران است که با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می‌شود و مدیریت آن بر عهده آرش نصیری است.

 این برنامه پس از برگزاری دور نهایی، مطابق روال عادی در سال جدید ادامه پیدا خواهد کرد و هر ماه یک برنامه در بخش پاپ و یک برنامه در بخش موسیقی اصیل ایرانی اجرا خواهد شد.

هزار صدا, بخش نهایی, فینال, مانی رهنما, حامی, حمید حامی, فواد حجازی, افشین یداللهی
آمار بازدید : 1,422
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500