ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - ساعت 12:28:45
چاپ خبر

آلبوم «از عشق» با صدای «حمید عسکری» هفته آینده منتشر می‌شود

آلبوم «از عشق» با صدای «حمید عسکری» هفته آینده در بازار توزیع می‌شود.

آلبوم «از عشق» با صدای «حمید عسکری» هفته آینده منتشر می‌شود

پنجمین آلبوم این خواننده را شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» تولید کرده است. این آلبوم از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع می شود. عسکری در آلبوم از عشق با چهره هایی نظیر «شهاب اکبری»، «کوشان حداد»، «پوریا حیدری»، «مسعود جهانی»، «علی ایلیا»، «امین بامشاد»، «کاظم موسوی» و «علی عباسی» و... همکاری کرده است. مراحل تولید جدیدترین اثر این خواننده در روزهای پایانی سال 93 به اتمام رسید. اما او در گفت وگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد:« روند تولید آلبوم جدید به اتمام رسیده است. معمولا من در این مواقع تحولاتی را در کار لحاظ می کنم. به دلیل تغییراتی که در برخی قطعات رخ خواهد داد، آلبوم جدید من در سال جاری منتشر نمی شود. به امید خدا این اثر را  در اوایل سال 94 به مخاطبان عزیز تقدیم می کنیم.»

آخرین حضور حمید عسکری در بازار موسیقی پاپ به بهمن ماه سال 92 و آلبوم «خوشبختی» باز می گردد؛ اثری که نسبت به سه گانه «کما» تفاوت های زیادی داشت. او بلافاصله پس از این اثر همزمان با آغاز تور کنسرت های خود، کار روی آلبوم جدیدش را هم آغاز کرد. از همان موقع در گفت و گوهایش به این نکته اشاره داشت که باز هم در آلبوم جدید دست به تغییرات خواهد زد. تا این لحظه دمو یا قطعه ای از آلبوم از عشق منتشر نشده اما گفته می شود که فضای عاشقانه بر اغلب آثار این مجموعه سیطره دارد.

حمید عسکری روز اول خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت و در این کنسرت برای اولین بار قطعات آلبوم جدیدش را اجرا خواهد کرد و علاقه مندان برای تهیه بلیت های این برنامه می توانند به سامانه اینترنتی فروش و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.

از عشق, حمید عسکری, آلبوم از عشق, آلبوم از عشق حمید عسکری,
آمار بازدید : 1,247
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500