ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - ساعت 12:52:11
چاپ خبر

محمد اصفهانی تور کنسرت‌های خود را با ارکستر جدیدش برگزار می‌کند

«محمد اصفهانی» خواننده باسابقه‌ی موسیقی کشور که در سال‌های اخیر در زمینه انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت، بسیار گزیده‌کار بوده، در سال 94 دور جدیدی از فعالیت‌های هنری خود را آغاز می‌کند.

محمد اصفهانی تور کنسرت‌های خود را با ارکستر جدیدش برگزار می‌کند

 
این هنرمند طی همکاریِ جدیدی، تور کنسرت‌های خود را در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد کرد. به گزارش «موسیقی ما»، «پیمان عیسی‌زاده» مدیریت برنامه‌ها و سرپرستی ارکستر جدید «محمد اصفهانی» را بر عهده گرفته است.
 
«محمد اصفهانی» تور اجراهای زنده خود را با برگزاری کنسرت در گرگان آغاز خواهد کرد. اصفهانی با همراهی گروه جدیدش، جمعه 25 اردیبهشت 1394 طی دو سانس (18:30 و 21) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای مخاطبینش در استان گلستان به اجرای گلچینی از محبوبترین آثار خود خواهد پرداخت.
 
پیمان عیسی‌زاده که مدیریت موسسه فرهنگی-هنری باروک را بر عهده دارد و سال‌ها در زمینه برگزاری کنسرت و نشر موسیقی فعال بوده و در سال‌های اخیر نیز سرپرستی ارکستر زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» را بر عهده داشته است، ضمن اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» درباره شکل‌گیری همکاری با «محمد اصفهانی» اظهار داشت: «اسفند ماه دو سال پیش که آقای اصفهانی برای کنسرت مرتضی پاشایی تشریف آورده بودند، شنیدم که از کیفیت ارکستر خوششان آمده. بعد از فوت مرتضی، پیشنهادات متعددی برای کار کردن با خوانندگان مختلف داشتم ولی خودم بیشتر به گزینه محمد اصفهانی فکر می‌کردم تا اینکه بالاخره از طریق دوستان مشترک ارتباطاتی برقرار شد و حدود چند ماه مشغول مذاکره بودیم و بالاخره تقریباً یک ماه پیش به نتیجه رسیدیم. بابت این همکاری خیلی خوشحالم، چرا که صدای آقای اصفهانی از صداهای بسیار کمیاب و دلنشین است که چند سالی است که به طور مطلوب به گوش مردم نرسیده است و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا از این نظر اتفاقی که شایسته‌ی ایشان است بیفتد».
 
سرپرست ارکستر جدید دکتر اصفهانی در خصوص این ارکستر گفت: «نوازندگان  و همچنین رهبر ارکستر محمد اصفهانی تغییر یافته و اکنون ارکستری به مدیریت من و رهبری آقای «امیر فتحی» با ایشان همراه خواهد بود. معتقدم اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد و آقای فتحی هر آنچه که در توان دارد را ارائه خواهد داد؛ چرا که همکاری با آقای اصفهانی یکی از علایق قلبی ایشان است. تور کنسرت‌های آقای اصفهانی به زودی در نقاط مختلف ایران برگزار خواهد شد. فعلاً اجرای گرگان قطعی شده و سایر برنامه‌ها نیز پس از قطعیت از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهد شد».
 
عیسی‌زاده افزود: «مدتی است تمرینات آغاز شده و اینکه چند روز و چند ساعت به طول بیانجامد اصلاً اهمیتی نخواهد داشت و ما تا رسیدن به بهترین نتیجه تمرینات را ادامه خواهیم داد و یقیناً پرفورمنس خوبی حاصل خواهد شد؛ چرا که آقای اصفهانی در کارهایشان بسیار حساس و دقیق هستند و آقای فتحی هم همیشه با جدیت و وسواس کارهایشان را انجام می‌دهند».
 
وی درباره احتمال همکاری در زمینه تولید آلبوم نیز گفت: «در تهیه آلبوم هم اگر آقای اصفهانی بخواهند مطمئناً در کنارشان خواهم بود و شکی نیست که هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد».
 
عیسی‌زاده در خصوص رزومه‌ی موسیقایی خود گفت: «موسیقی را از سال 64 با نوازندگی پیانو شروع کردم. سال 80 استودیویی افتتاح کردم که یکی از اولین استودیوهای دیجیتال ایران بود و بعدها «آوای پیمان» نام گرفت. این مجموعه شامل دو استودیو است که در حال حاضر هم برای ضبط و هم برای تمرین ارکستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با بیشتر هنرمندان سرشناس کشور کار کردم که همکاری در آلبوم‌های مختلفِ رضا صادقی، فرزاد فرزین، محسن یگانه و مرتضی پاشایی از آن جمله است. جالب آن‌که آقای اصفهانی اولین کسی بود که به استودیوی من آمد و آن‌قدر همکاری با ایشان برایم با ارزش بود که چکی که چهارده سال پیش از ایشان گرفته بودم را هنوز خرج نکردم و به یادگار نگه داشته‌ام».
 
او افزود: «حدود سه سال پیش موسسه فرهنگی هنری باروک را تاسیس کردم و در زمینه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها فعال بودم. از ابتدای برگزاری کنسرت‌های زنده‌یاد مرتضی پاشایی نیز سرپرستی ارکستر او را بر عهده داشتم».

محمد اصفهانی, کنسرت, تور کنسرت
آمار بازدید : 1,466
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500