ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - ساعت 12:38:31
چاپ خبر

چهار آلبوم موسیقی مجوز گرفتند

مجوز آلبوم های ˝ کاهگل˝، ˝ رقص با ریتم ساحلی˝، ˝زندگی رویایی˝ و آثاری از گیتار فلامنکو از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفتند.

چهار آلبوم موسیقی مجوز گرفتند

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، واحد نظارت و ارزشیابی ، مجوز آلبوم های " کاهگل"، " رقص با ریتم ساحلی"، " زندگی رویایی" و آثاری از گیتارفلامنکو را صادر کرد.

آلبوم صوتی کاهگل

واحد نظارت و ارزشیابی ، مجوز آلبوم صوتی، پاپ بی ‌کلام "مهابادی " را در9 قطعه ، همچون "نوائی" ، "کاهگل" ،"بیقوله " و"کناررودخانه" را صادرکرد.

این آلبوم صوتی به آهنگسازی و تنظیم ازسوی حمزه ابراهیمی یگانه تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر برای شرکت "باغ شیرین" با صدابرداری استودیو صبا و باران صادرشده است.

آلبوم صوتی رقص با ریتم ساحلی

مجوز آلبوم صوتی، پاپ بی‌کلام "رقص با ریتم ساحلی " نیز در9 قطعه ، همچون "بمبی" ، "سفردرتو"، "خانه استیک " و"آتش" را صادرکرد.

این آلبوم صوتی به آهنگسازی و تنظیم ازآرمین قیطاسی، حمزه یگانه، عادل روح نواز، پیام اسلامی، مهرداد اسماعیلی، سعید شیخیان و محمد شعبانی تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر برای شرکت طنین آوای موسیقی، با صدابرداری استودیو فراز، صادرشده است.

آلبوم صوتی زندگی رویایی

، مجوز آلبوم صوتی موسیقی پاپ "زندگی رویایی" در10 قطعه با قطعاتی همچون "رویای تلخ "، "قلعه احساس" ، "اوج" و "پد" را صادرکرد. این آلبوم صوتی به آهنگسازی مهدی مرکزی، سامان مهدوی، شجاعت شفاعی وشهرام حیدری با تنظیمی از معین راهبر، شهرام حیدری، شجاعت شفاعی و سامان مهدوی، با اشعاری از محمد حسن اسفندیارپور، محسن وحدتی، فاطمه درانی ،رضا ارشلو و میثم مشرفی تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر برای شرکت آوای شباهنگ با صدابرداری استودیو شباهنگ، صادرشده است.

آلبوم صوتی آثاری ازگیتار فلامنکو

واحد نظارت و ارزشیابی ، مجوز آلبوم پاپ بی کلام " آثاری ازگیتار فلامنکو" را در13قطعه، همچون Rumba" "، "Tango" ،"Buleria" و"Alegria" را صادرکرد.
این آلبوم صوتی به آهنگسازی و تنظیم ،Sabicas،Juan martin،Gerardo nunez و... تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر برای شرکت فرهنگی – هنری نوای شیدیزبا صدابرداری استودیو پارت صادرشده است.

آلبوم کاهگل, رقص با ریتم ساحلی, زندگی رویایی
آمار بازدید : 1,421
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500