ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - ساعت 12:42:12
چاپ خبر

کنسرت «مهدی احمدوند» هم در ماهشهر لغو شد

پس از لغو کنسرت مسعود شعاری و حسین علیشاپور در ماهشهر، اجازه برگزاری کنسرت «مهدی احمدوند» در این شهر نیز داده نشد تا بار دیگر شاهد لغو کنسرتی دیگر در کشور باشیم.

کنسرت «مهدی احمدوند» هم در ماهشهر لغو شد

به گزارش «موسیقی ما»، مهدی احمدوند که قرار بود در شهرستان ماهشهر روی صحنه برود و به اجرای برنامه بپردازد، اجازه برگزاری برنامه در این شهر را پیدا نکرد و پس از تجمع عده ای در مقابل فرمانداری این شهر که اعتقاد داشتند کنسرت های پاپ هرگز نباید به صورت مختلط برگزار شود، این کنسرت علیرغم دریافت تمام مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجازه برگزاری پیدا نکرد.

پیش ازاین حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر درباره برگزاری کنسرت در این شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر گفته بود: «این کنسرت ها در برخی شهرهای بزرگ که اجرا می شود حد یقفی ندارد، در اینجا هم برخی دوستان می نشینند و توجیه می کنند که ما جو را کنترل می کنیم و قطعا بعد از مدتی هم شاهد این خواهیم بود که به همین قانع نمی شوند و می گویند زنان باید برای ما خوانندگی کنند،بعد از مدتی می گویند نه باید با رقص باشد و در آینده نزدیک باید شاهد اباحه گری ها باشیم.متدینین و خانواده های شهدا از اینگونه برنامه ها دلشان به درد می آید مگر برنامه های مرفه شرعی کم داریم؟ باید خطوط قرمز را رعایت کنیم و ضرورتی هم ندارد این همه فشار وجود داشته باشد که چنین برنامه هایی در شهر اجرا شود. شما فکر نمی کنید این دوستانی که بدون هیچ چشم داشتی برای فرهنگ دینی و قرآنی این مردم تلاش می کنند دلسرد می شوند وقتی می بینند مسئولین از برنامه های آنچنانی حمایت می کنند . بنده نظر خودم را از این تریبون مقدس عرض کردم ، و می گویم این مسائل به هیچ وجه با ایده های حضرت امام و مقام معظم رهبری و دین اسلام همخوانی ندارد اگر چه وزارت خانه ای هم مجوز داده باشد لکن مجوز وزارت خانه وحی منزل نیست و هرگونه تبعاتی که در اجرای این برنامه ها رخ دهد را خود مسئولین باید پاسخگو باشند.»

مهدی احمدوند, کنسرت, ماهشهر, لغو
آمار بازدید : 1,481
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500