ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 خرداد 1394 - ساعت 19:58:52
چاپ خبر

اجرای دانشجویی پالت/ 11 خرداد تالار وحدت

گروه پالت برای ششمین بار در یك ماه گذشته و این بار برای دانشجویان به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای دانشجویی پالت/ 11 خرداد تالار وحدت

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه پالت، این گروه روز دوشنبه 11 خردادماه، ساعت 21:30، در تالار وحدت تهران برای اجرای ویژه دانشجویان به‌روی صحنه می‌رود. به این ترتیب دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن كارت دانشجویی معتبر، از ساعت 18:30 تا ساعت 21 به گیشه بلیت‌فروشی تالار وحدت مراجعه كرده و بلیتشان را به‌صورت حضوری تهیه كنند.

احسان رسول‌اف، تهیه‌كننده این گروه، روز شنبه در جریان نشست اعضای پالت با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعلام كرد كه قیمت بلیت این كنسرت 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است كه بسیار پایین‌تر از نرخ مرسوم بلیت كنسرت در كشورمان و در حد استاندارد قیمت بلیت تئاتر است. گفتنی است كه تمام عواید حاصل از بلیت‌فروشی این كنسرت صرف امور فرهنگی خواهد شد. قرار است جزئیات دقیق این اتفاق نیز در شب كنسرت و توسط اعضای گروه اعلام شود.

رسول‌اف همچنین اعلام كرد كه قرار است این اجرای گروه پالت تنها اجرای آنها در تهران باشد كه تحت پوشش فیلمبرداری كامل قرار می‌گیرد و در آینده فیلم این اجرا به روش‌های متنوع و از درگاه‌های مختلف منتشر خواهد شد.

بعد از استقبال بسیار خوبی كه از كنسرت‌های روزهای 15 و 16 اردیبهشت‌ماه این گروه در تالار وحدت به‌عمل آمد، گروه پالت تصمیم گرفت تا در روزهای 3 و 4 و5 خردادماه دوباره در همین سالن به روی صحنه برود كه تمام بلیت‌های این كنسرت نیز در زمان كوتاهی به‌فروش رفت. این در حالی است كه با توجه به استاندارد این‌روزهای نرخ بلیت كنسرت در كشورمان، كه قیمت بلیت‌های پنج اجرای اخیر پالت نیز تابعی از همین نرخ مرسوم بود، برخی از هوادان این گروه در میان نسل جوان و دانشجوها از بالا بودن این قیمت گلایه داشتند.

این نكته نیز لازم به ذكر است كه به هر كارت دانشجویی دو بلیت تعلق خواهد گرفت.

گروه پالت, کنسرت گروه پالت,
آمار بازدید : 1,181
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500