ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 خرداد 1394 - ساعت 19:58:52
چاپ خبر

مهدی یراحی: آلبوم مثل مجسمه قطعا در همین ماه خرداد منتشر می شود

آلبوم «مثل مجسمه» با صدای مهدی یراحی و تهیه کنندگی «مهدی کرد»، قرار بود تا نیمه اول خردادماه روانه بازار شود اما ظاهرا تاریخ انتشار این اثر چند روزی به تعویق افتاده است.

مهدی یراحی: آلبوم مثل مجسمه قطعا در همین ماه خرداد منتشر می شود

مهدی یراحی در همین زمینه گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما داشت و اعلام کرد: «آلبوم مثل مجسمه قطعاً در همین ماه خرداد منتشر می شود. حساسیت ما برای ایده آل تر شدن فضای کارها است. طبیعتا برای هنر و تمامی هنردوستان احترام ویژه ای قائل هستیم تا اثری درخور شأن را ارائه کنیم. از سوی دیگر می خواهیم هدف گذاری که برای تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق اثر انجام داده ایم محقق شود. چند روزی است که پیش فروش آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شده و انتشار قطعه «آشوب» و تیزر دوم بخشی از برنامه ریزی های ما تا زمان عرضه آلبوم جدید است.»

آشوب؛ عنوان دومین قطعه از سومین آلبوم رسمی این خواننده است. «امیرعلی بهادری»، ترانه سرا و آهنگساز آشوب است. تنظیم توسط «سعید زمانی» انجام شده و «محمد فلاحی» هم وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است. «فرشید ادهمی» هم در این قطعه گیتار نواخته است.   

چندی پیش اولین تیزر آلبوم مثل مجسمه منتشر شد. این تیزر، با گویندگی استاد «ناصر طهماسب»، بازخوردهای گوناگونی در میان مخاطبان داشت و تا این لحظه سومین ویدئوی محبوب صد روز گذشته در «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» با بیش از 350 هزار دانلود است. مراحل تولید دومین تیزر آلبوم مثل مجسمه هم به پایان رسیده که به زودی از طریق همین رسانه به صورت اختصاصی منتشر خواهد شد.

 

قطعه «آشوب» را از رادیو پدیده بشنوید و دانلود کنید.

مهدی یراحی, آلبوم, آلبوم مهدی یراحی, مثل مجسمه, آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی,
آمار بازدید : 1,640
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500