ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - ساعت 17:58:00
چاپ خبر

قطعه «نیستی» مجوز ارشاد دارد/ آرمین در این قطعه رپ نخوانده است!

طی هفته های گذشته با انتشار قطعه «نیستی» با صدای فریدون آسرایی و همراهی آرمین زارعی شایعه های بسیاری پیرامون این دو خواننده ایجاد شد.

قطعه «نیستی» مجوز ارشاد دارد/ آرمین در این قطعه رپ نخوانده است!

بسیاری که از این همکاری تعجب کرده بودند شایعه غیر مجاز بودن این قطعه را مطرح کردن که این صحبت ها باعث شد تا یاسر داودیان ترانه سرا و آهنگساز این قطعه واکنش نشان دهد. او که شاید این شایعه ها را از پیش بینی کرده بود، پیش از انتشارِ این قطعه مجوز ترانه آن را می گیرد.
یاسر داودیان ترانه سرا و آهنگساز این قطعه در این رابطه می گوید: این قطعه جهت بررسی به دفتر موسیقی ارسال گردید و مجوز آن در مدت زمان کوتاهی اخذ شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در واقع قسمتی که آرمین زارعی می خواند اصلاً رپ نیست و سبک آن را می شود R&B تلقی کرد.
وی همچنین درباره انتشار چنین آثاری گفت موسیقی پاپ یک موسیقی منعطف است که توانائی تلفیق یا ادغام با دیگر سبکهای موسیقی را دارد. در گذشته هم کارهایی به اصطلاح پاپ ، رپ موفقیتهای نسبی کسب کردند ولی این اثر به نوعی سرآمد آنها شد.
داودیان همچنین اشاره کرد کلمه مجاز یا غیر مجاز معانی مختلفی دارد ولی به صورت صریح باید بگویم محتوای این قطعه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تائید شده است. به نظر من برای مجاز خطاب کردن یک قطعه موسیقی باید محتوای آن ملاک باشد. همانطور که می بینیم تمامی مسائل رعایت شده تا شنونده کاری با کیفیت توام با معیارهای اخلاقی بشنود.
 

نیستی, فریدون آسرایی, آرمین 2AFM, آرمین زارعی
آمار بازدید : 1,228
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500