ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 خرداد 1394 - ساعت 09:47:26
چاپ خبر

خواننده گروه آریان از انتشار دومین آلبوم مستقل خود در شهریورماه خبر داد

پیام صالحی: قول می‌دهم مثل آلبوم اول آریان، «بر می‌گردم» را یک سال گوش کنید

«پیام صالحی» خواننده قدیمی موسیقی پاپ در گفت‌وگویی کوتاه برای اولین بار نام دومین آلبوم مستقل خودش را اعلام کرد.

پیام صالحی: قول می‌دهم مثل آلبوم اول آریان، «بر می‌گردم» را یک سال گوش کنید

«بر می‌گردم» عنوانی است که این خواننده‌ی موسیقی پاپ برای آلبوم خود برگزیده است. او درباره آلبوم جدیدش گفت: «آلبوم جدید من با حضور ترانه‌سراها، آهنگسازان و تنظیم‌کننده‌های خوب، به نام و حرفه‌ای و با فضایی متفاوت آماده پخش است. ما در این آلبوم از بین 30 قطعه‌ای که آماده کرده بودیم، 14 قطعه را انتخاب کرده و تمامی مجوز های آن گرفته‌ایم. این آلبوم، اوایل شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد. آلبومی به نام «بر می گردم» که برای اولین بار نام آن را اعلام می کنم.» 

صالحی درباره همکارانش در این آلبوم به سایت موسیقی ما گفت: «در این آلبوم در بخش ترانه، «یاحا کاشانی»، «شراره فرنژاد»، «مهرزاد امیرخانی»، در قسمت آهنگسازی «بابک جهانبخش»، «مازیار فلاحی»، «انوشیروان تقوی»، «میلاد باران»، «یاحا کاشانی»، «شراره فرنژاد»، «میلاد ترابی»، «ماهان بهرام خان»، «پیام هوشمند»، «سینا شعبانخانی»، «حامد برادران» و خود من حضور داشته‌ایم. در بخش تنظیم نیز «شهاب اکبری»، «حامد برادران»، «کوشان حداد»، «میلاد ترابی»، «پیام هوشمند» و «انوشیروان تقوی» حضور داشته‌اند که اکثر دوستان در بخش میکس و مستر نیز با من همکاری کردند، اما میکس و مستر نهایی توسط «حامد برادران» انجام شده است.»

صالحی معتقد است البوم جدیدش می‌تواند با مخاطبان ارتباط بسیار خوبی برقرار کند: «امیدوارم  با پخش این آلبوم بتوانم از شرمندگی همه طرفداران و تمامی کسانی که در این مدت پیگیر کارهای من بوده‌اند در بیایم. آلبومی که به شما قول می‌دهم مثل آلبوم اول «آریان» تا یکسال به صورت مداوم آن را گوش کنید.»

«شراره فرنژاد» و «علیرضا طباطبایی» از دیگر اعضای گروه «آریان» نیز در این آلبوم حضور داشته و در بخش ترانه، آهنگسازی و نوازندگی با «پیام صالحی» همکاری داشته‌اند. ضمنا صحبت‌هایی هم در مورد شرکت پخش و نحوه انتشار این آلبوم نیز صورت گرفته که به همراه اطلاعات تکمیلی و همچنین تیزر و کاورهای اصلی این آلبوم به زودی از طریق موسیقی ما در هفته های آتی منتشر خواهد شد.

پیام صالحی, آلبوم دوم, بر می‌گردم, آلبوم بر می‌گردم
آمار بازدید : 1,117
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500