ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 خرداد 1394 - ساعت 12:55:07
چاپ خبر

تور کنسرت‌های سراج به شیراز رسید / حسام‌الدین سراج از رضوی سروستانی می‌گوید

تور کنسرت‌های حسام‌الدین سراج بعد از گذر از شهرهای مختلف این بار در شیراز توقف خواهد کرد.

تور کنسرت‌های سراج به شیراز رسید / حسام‌الدین سراج از رضوی سروستانی می‌گوید

حسام الدین سراج با اعلام این خبر به هنرآنلاین، گفت: آخرین اجرای من مربوط به شهر تبریز بود که در روزهای 21 و 22 خردادماه در سالن پیتروشیمی تبریز برگزار شد و استقبال خوبی هم صورت گرفت. بعد از تبریز روز 26 خردادماه برای یک اجرای ویژه راهی شیراز خواهم شد.

سراج افزود: این چهارمین بار است که برای برگزاری کنسرت به شیراز سفر می‌کنم و فکر می‌کنم من شیراز رو انتخاب نکردم شیراز من را انتخاب کرد، به دلیل این که دوستان گفتن در شیراز زمینه مساعد بوده و من هم با توجه به علاقه‌ای که به شیراز داشتم، طبیعتا استقبال کردم و تصمیم گرفتیم برنامه‌ای در این شهر داشته باشیم.

او درباره قطعات اجرایی این کنسرت هم گفت: بعضی از قطعات قدیمی بوده و از ساخته های خود هستندکه مردم از آن‌ها خاطره زیادی دارند، علاوه بر آن دو قطعه هم موسیقی بی‌کلام از ساخته‌های آقای نورحمدی نوازنده کمانچه و همچنین یک تصنیف قدیمی را در این کنسرت اجرا خواهم کرد.

این هنرمند درباره نوازنده های گروه خود هم اضافه کرد: نوازنده های گروه ترکیبی از گروه بیدل و گروه پارسا است که از گروه بیدل آقای مسعود حبیبی (دف) ، آقای داوود ورزیده (نی) و آقای محمود فرهمند، و از گروه پارسا آقای آیدین نورمحمدی (کمانچه) و آقای راستین فر (تار )و احمد خوانی(بم تار) بنده رو همراهی خواهند کرد.

حسام‌الدین سراح در آخر تاکید کرد: روز قبل از اجرا به مناسبت بزرگداشت استاد رضوی سروستانی برای سخنرانی در همین شهر حضور پیدا خواهم کرد.

حسام الدین سراج, کنسرت, شیراز
آمار بازدید : 1,080
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500