ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 خرداد 1394 - ساعت 12:55:07
چاپ خبر

بابک جهانبخش تیتراژ برنامه «ماه عسل» را نمی خواند!

بابک جهانبخش که چندی پیش آخرین کنسرت بهاری خود در سال ۹۴ را برگزار کرده، از عدم توافق با تهیه کننده برنامه «ماه عسل» برای خواندن تیتراژ ابتدایی آن خبر داد.

بابک جهانبخش تیتراژ برنامه «ماه عسل» را نمی خواند!

 پس از آن که احسان خواجه امیری با تیم احتمالی (ترانه سرا: روزبه بمانی – آهنگساز: علیرضا کهن دیری) به عنوان یکی از گزینه های خواندن تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» مطرح شد، نام بابک جهانبخش نیز به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی این ویژه برنامه سر زبان ها افتاد و در فضای مجازی دست به دست شد.  بابک جهانبخش خواننده با احساس موسیقی پاپ که نوروز امسال نیز در ویژه برنامه سال نو از شبکه سه به تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور داشت، پیش بینی می شد به عنوان خواننده تیتراژ این برنامه تلویزیونی ماه رمضان میهمان خانه های مردم شود. جهانبخش ترانه و ملودی این قطعه را آماده کرد و پس از چند جلسه با احسان علیخانی نتوانستند به تفاهم برسند. این خواننده پر طرفدار نیز نتیجه این عدم توافق را در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت: ” سلام دوستان بامحبتم. در ارتباط با تیتراژ ماه عسل و انتخاب ترانه و ملودی با آقای علیخانی به نتیجه مشترکی نرسیدیم و حق جفت‌مون بود که مناسبات حرفه‌ای خودمون رو در نظر بگیریم… ضمن آروزی موفقیت برای تیم ماه عسل، خواننده این تیتراژ بنده نیستم… . ”
 
دقایقی از این پست نگذشته بود که متاسفانه توهین های بسیاری به صورت عجیب زیر پست این خواننده خودنمایی می کرد. توهین هایی که این روزها بلای جانِ موسیقی پاپ شده است. جهانبخش مجبور به پاک کردنِ این پست شد و پس از آن نیز اعلام کرد تا پایان ماه رمضان دیگر در فضای مجازی فعالیت نخواهد کرد.
 
گذشته از این اتفاق که دو شخص حقیقی در یک قضیه هنری به تفاهم نمی رسند، لشکرکشی های مجازی، توهین های بی دلیل و تشویش فضای جامعه این روزها حسابی حال موسیقی که نه، حال هنر و جامعه این مرز و بوم را بد کرده است. اتفاقی که چاره اندیشی برای جلوگیری از گسترش آن از همین امروز نیز دیر است.

تیتراژ ماه عسل, بابک جهانبخش
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500