ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 14:20:18
چاپ خبر

مهدی پاکدل:جرات ورود به عرصه موسیقی را ندارم / آلبوم دکلمه اشعار ˝در انعکاس کوچه‌های خیس˝ رونمایی شد

آلبوم ˝در انعکاس کوچه‌های خیس˝ با دکلمه مهدی پاکدل عصر روز یکشنبه 24 خردادماه رونمایی شد.

مهدی پاکدل:جرات ورود به عرصه موسیقی را ندارم / آلبوم دکلمه اشعار ˝در انعکاس کوچه‌های خیس˝ رونمایی شد

مراسم رونمایی از آلبوم دکلمه شعر مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با نام "انعکاس کوچه‌های خیس" با حضور این بازیگر، حسن جنت مکان شاعر، محمد جواد بیگلرزاده آهنگساز، دیبا فروزان تهیه‌کننده و مهدی میرزاباقریان مدیر اجرایی در بوکلند مرکز خرید پالادیوم برگزار شد.

اولین تجربه موسیقایی

در ابتدای مراسم مهدی پاکدل درباره اولین تجربه موسیقایی خود گفت: من در دنیای موسیقی هیچ وقت فعالیت نکرده و خودم را متخصص موسیقی نمی‌دانم اما این کار با آهنگسازی حرفه‌ای و اشعار فوق‌العاده دوستان شکل گرفته و کار جالب از آب درآمده، بنده هم وقتی پیشنهاد این کار شد فکر کردم شاید آهنگ صدای من بتواند در این زمینه کمک حال باشد، از آنجایی که به طور حرفه‌ای موسیقی را دنبال می‌کنم تجربه خیلی خوب و لذت‌بخشی بود.

پاکدل ادامه داد: من علاقه وافری به موسیقی کلاسیک و سنتی دارم درست مانند تمی که در این آلبوم کار شده است، فضا این کار هم به موسقی‌هایی که ذکر کردم کمی نزدیک بود به همین خاطر با کمال میل این پیشنهاد یا دعوت را پذیرفتم، البته دوستان خیلی نسبت به من لطف داشتند و خالقین و زحمت کشان اصلی کار آنها بودند.

جرات ورود به عرصه موسیقی را ندارم

این بازیگر اضافه کرد: خودم به شخصه نوازنده مبتدی پیانو و گیتار الکتریک هستم اما به خاطر اینکه موسیقی شغلی کاملاً حرفه‌ای و تمام وقت است جرات ورود به این عرصه را ندارم اما اگر در حد دکلمه و همین فضاها باشد به طور حتم پذیرای پیشنهادات خواهم بود. اما به هیچ وجه قصد خوانندگی یا خواننده شدن را ندارم چون تخصصی در این زمینه ندارم و فکر نمی‌کنم در آینده هم بتوانم به این تخصص دست پیدا کنم اما اگر در فیلم یا سریالی نقش خواننده به من پیشنهاد شود حتماً می‌خوانم.

بازیگر نقش طاهر در سریال "ستایش" درباره نحو حضورش در این آلبوم گفت: آهنگساز این کار یعنی آقای محمد جواد بیگلرزاده طی تماسی پیشنهاد حضور در این کار را مطرح کرده و سمپل‌های آن را برایم ارسال کردند، بعد از گوش دادن به این سپل‌ها به ناب بودن آنها پی برده و مشتاق همکاری شدم.

وی در آخر درباره آخرین همکاری‌های خود در بخش‌های دیگر هنری گفت: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست دارم، فعلاً در سریال "کیمیا" مشغول بازی هستم و فیلم "فردا" به کارگردانی خودم و فیلم سینمایی حضرت محمد (ص) که عظیم‌ترین پروژه سینمایی کشور تاکنون است را آماده اکران دارم. در زمینه تئاتر هم با سجاد افشاریان مشغول تمرین هستیم که اجرای آن در مهر ماه آغاز خواهد شد.

بهترین گزینه مهدی پاکدل بود

دیبا فروزان تهیه‌کننده این آلبوم نیز درباره این اثر گفت: آلبوم "انعکاس کوچه‌های خیس" دومین تجربه شرکت "نوای آویژه هنر" است که توسط صدای خوب آقای مهدی پاکدل با اشعاری از حسن جنت مکان و همچنین آهنگسازی محمد جواد بیگلرزاده در 13 قطعه منتشر شده است.

فروزان ادامه داد: اشعار و موسیقی این کار آماده بود و ما دنبال فردی بودیم که از صدای خوبی برخوردار باشند که بهترین گزینه آقای پاکدل بودند. صدای فوق‌العاده ایشان و شخصیت والای‌شان از مهم‌ترین معیار برای انجام این همکاری بود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره آخرین پروژه‌های در دست تولید شرکت گفت: آلبومی از یک گروه چهار نفره با نام "آویستا باند"که اکثر کارها اعم از شعر، ملودی و تنظیم توسط اعضای گروه انجام گرفته، این آلبوم سومین اثر رسمی گروه "آویستا" در بازار محسوب می‌شود که فعلاً در حال طی کردن مراحل نهایی اخذ مجوز به سر می‌برد.

این آلبوم بعد از صحبت‌های عوامل اجرایی رونمایی شده و جشن امضای آن با حضور مهدی پاکدل برگزار شد.

آلبوم دکلمه اشعار "در انعکاس کوچه‌های خیس" شامل سیزده قطعه با  اشعاری از حسن جنت‌مکان روی موسیقی محمدجواد بیگلرزاده صبح امروز توسط شرکت "نوای آویژه هنر" منتشر و پخش شد.

مهدی پاکدل,در انعکاس کوچه‌های خیس, آلبوم در انعکاس کوچه‌های خیس
آمار بازدید : 1,175
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500