ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 14:56:42
چاپ خبر

اجرای پیانیست جهانی در تالار رودکی/ مجوز یک آلبوم صادر شد

صدور مجوز چند برنامه موسیقایی، انتشار آلبوم پشنگ کامکار، سفر پیانیست مشهور چک برای اجرا در ایران، اجرای یک گروه موسیقی در نیاوران از جمله رویدادهای امروز موسیقی هستند.

اجرای پیانیست جهانی در تالار رودکی/ مجوز یک آلبوم صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز اجرای چند برنامه موسیقایی در تالارهای مختلف شهر تهران را صادر کرد.

واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی سنتی  «سیاوشان» به سرپرستی پویان خلیلی و خوانندگی سجاد مهربانی را صادر کرد. این اجرا روز ۲۹ خرداد ماه، ساعت ۲۱ یک سانس در سالن فرهنگسرای نیاوران، با اجرای ۹ قطعه موسیقایی برگزار خواهد شد .

گروه موسيقي ارکستر ایرانی «هنرآوران» به سرپرستي کوروش متین و خوانندگی محمود صالحی نیز مجوز اجرای صحنه ای، برای روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه، در فرهنگسرای نیاوران را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد.

این دفتر مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی کلاسیک «تونیک» به سرپرستی رضا کهریزی را صادر کرد. این اجرا روز اول و دوم تیر ماه، ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزارخواهد شد.

پیانیست مشهور جهانی به ایران آمد

ماریان لاپشانسکی پیانیست مشهور جهانی برای اجرای چهار کنسرت شامل دو رسیتال و سولیستی پیانو با ارکستر سمفونیک تهران به ایران آمد.

ماریان لاپشانسکی دوشنبه و سه شنبه  ۲۵و ۲۶  خرداد در سالن رودکی  و روز چهارشنبه و پنچ شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد به همراه ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

ماریان لاپشانسکی برنده جایزه معروف «گوستاف مالر» و یکی از برترین نوازندگان پیانو جهان، برای سولیستی پیانو با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت و دو رسیتال پیانو در سالن رودکی  به اجرای برنامه می پردازد.

مجوزآلبوم صوتي «شورم» پشنگ کامکار صادر شد

 مجوز آلبوم صوتي «شورم را» توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي  صادر شد.

این آلبوم صوتی به آهنگسازی و تنظیم پشنگ کامکار در ۱۳ قطعه تهیه شده است.

روایت گروه «راستان» از موسیقی اصیل ایرانی

گروه موسیقی «راستان» (ویژه بانوان) به خوانندگی تیترا ابدی و نوازندگی آزاده امیری دوشنبه ۲۵ خرداد ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

در این برنامه قطعاتی به نام های آسمان عشق، سرو بلند، وطن من، در تماشاگه پاییز، آیینه جام، نقش تو، مهر تو، دیوانه مست، یار و دیارو خوشه چین از ساخته های محمدرضا شجریان، پرویز مشکاتیان، روح الله خالقی و نوید دهقان را برای علاقمندان اجرا می شود.

کنسرت گروه موسیقی «راستان» (ویژه بانوان) به خوانندگی تیترا ابدی و نوازندگی آزاده امیری دوشنبه ۲۵ خرداد ماه ساعت ۲۱ در سالن اصلی خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

آمار بازدید : 933
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500