ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 21:36:51
چاپ خبر

سالار عقيلي: از شنيدن صدايم در «سِرّ هزارساله» تعجب كردم

سالار عقیلی -خواننده‌ي آواز ايراني- كه هفته‌ي گذشته همراه با «محمد معتمدي» در شب بازگشایی اركستر موسيقي ملي، به عنوان خواننده اين اركستر را همراهی كرد، امشب در سالن ارشاد شهر گنبد به روی صحنه خواهد رفت.

سالار عقيلي: از شنيدن صدايم در «سِرّ هزارساله» تعجب كردم

اين خواننده‌ي موسيقي سنتي، در اين باره به موسيقي ما گفت: «احتمالاً اين اجرا در يك روز و در دو سانس انجام مي‌شود و در آن بخشي از قطعات جديدم را به همراه موسيقي تيتراژ چند سريال همچون «هانيه» و «تبريز در مه» اجرا مي‌كنم. در ضمن در بخشي ديگر از برنامه، آلبوم «مايه‌ي ناز» را هم اجرا مي‌كنيم.»

در اين اجرا حرير شريعت‌زاده (نوازنده پيانو) و سحاب تربتي (نوازنده تنبك) عقيلي را همراهي خواهند كرد. به تازگي دو آلبوم تصويري در همراهي با استاد فرهاد فخرالديني (اركستر مهرنوازان) و «دستان» از اين خواننده منتشر شده است.

آخرين اثر صوتي كه با صداي سالار عقیلی منتشر شده هم «سرّ هزار ساله» نام دارد كه با آهنگسازي «كيوان كيانيان» به بازار عرضه شده است. عقيلي خود درباره‌ي اين آلبوم مي‌گويد: «آلبوم «سر هزارساله» كاملاً بر اساس مقام‌هاي تنبور ساخته شد. خواندن اين كار بسيار سخت بود؛ اما وقتي منتشر شد، خودم هم متعجب شدم كه چطور توانسته‌ام آنها را اجرا كنم. ما اين آلبوم را به صورت بخش بخش ضبط كرديم. همانطور كه مي‌دانيد، اين مقام‌ها بايد از سنين كودكي در فرد نهادينه شود. درست مثل ما كه از كودكي رديف آوازي شنيده‌ايم. من اين نوع از موسيقي را كار نكرده‌ام و برايم كار سختي بود كه همان لحظه بشنوم و بخوانم. در هر حال كار كه منتشر شد، از خروجي آن راضي بودم. نسبت به كارهاي ديگري كه تا به امروز منتشر كرده‌ام، اين تجربه متفاوتي بود.»

سالار عقیلی, سرّ هزار ساله, آلبوم سرّ هزار ساله
آمار بازدید : 1,085
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500