ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - ساعت 22:55:40
چاپ خبر

وزیر ارشاد: با وزیر کشور درباره حل مشکل کنسرت‌ها جلسه می‌گذاریم

علی جنتی گفت مصوبات دولت به نیروی انتظامی اجازه می‌دهد در اداره اماکن دخالت کند، اما این مصوبات را اصلاح می‌کنیم تا وقتی وزارت ارشاد اجازه برگزاری کنسرتی را می‌دهد، ناجا نتواند جلوی آن را بگیرد.

وزیر ارشاد: با وزیر کشور درباره حل مشکل کنسرت‌ها جلسه می‌گذاریم

به گزارش مهر، علی جنتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد لغو کنسرت‌ها، گفت: قرار شد هفته آینده با وزیر کشور جلسه مشترکی در این خصوص داشته باشیم و تصمیم‌گیری‌های جدیدی در مورد برگزاری کنسرت‌ها انجام شود.

وی افزود: مصوبات دولت به نیروی انتظامی اجازه می‌دهد که در اداره اماکن دخالت کند، اما این مصوبات را اصلاح می‌کنیم تا زمانی که وزارت ارشاد اجازه برگزاری کنسرتی را می‌دهد، نیروی انتظامی نتواند جلوی آن را بگیرد.

جنتی همچنین در پاسخ به این سؤال که تالارهای رودکی اجاره داده می‌شود، گفت: بنیادی که خیلی متکی به اعتبارات دولتی نباشد، تعرفه‌هایی برای اجاره دادن تالارها دارد ولی باز هم علی‌رغم تعرفه‌ای که می‌گیرد ما سالانه به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانند هزینه‌های خود را پوشش دهند.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سؤال که آیا نظارتی بر این تعرفه‌ها دارید، گفت: بله، بنیاد رودکی یک بنیاد کاملاً قانونی است، هیئت‌امنا دارد و جلسات آن مرتب تشکیل می‌شود و ترازنامه آن جلسات نیز مورد تصویب قرار می‌گیرد.

در ادامه خبرنگاری پرسید نظارت شما اخیراً بر معاونت هنری کمرنگ شده و تالار وحدت تبدیل به بنگاه اقتصادی شده است و در همین راستا شاهدیم که در تالار وحدت که بهترین تئاترها و موسیقی‌ها برگزار می‌شد، امروز شاهد برگزاری موسیقی‌های پاپ و یا تئاترهای ضعیف که متعلق به کارگردان‌های تازه‌کار هستند، هستیم.

وزیر ارشاد پاسخ داد: در طول یک سال اخیر ندیدم که در تالار وحدت موسیقی پاپ اجرا شود، تنها سال گذشته در دهه فجر موسیقی پاپ برگزار شد و از آن به بعد دائماً موسیقی سنتی برگزار می‌شود و اخیراً هم ۲ ارکستر سمفونیک تهران و ملی که راه افتاده است، در تالار برگزار شد.

علی جنتی, کنسرت
آمار بازدید : 1,046
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500