ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - ساعت 22:55:40
چاپ خبر

رهبر ارکستر سمفونیک تهران عزادار شد/ اجرای آخر هفته پابرجاست

مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی از پابرجایی اجرای رکستر سمفونیک تهران در روزهای 27 و 28 خرداد ماه با وجود درگذشت فرزند مدیر هنری این ارکستر خبر داد.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران عزادار شد/ اجرای آخر هفته پابرجاست

به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام کرد با وجود درگذشت فرزند مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران خللی در اجراهای آخر این هفته ارکستر ایجاد نخواهد شد.

حسن عمیدی در گفتگوی خود گفت: متاسفانه جمعه هفته قبل و به محض ورود آقای علی رهبری به ایران برای از سرگیری تمرینات ارکستر سمفونیک تهران برای کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد، فرزند ۳۸ ساله ایشان به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. آقای رهبری به هیچ عنوان به ما اطلاع نداده بود که چنین اتفاقی افتاده است و اصرار داشت که با توجه به فضایی که برای ارکسترها وجود دارد این موضوع اطلاع رسانی نشود.

وی ادامه داد: با توجه به اصرار آقای رهبری که تاکید زیادی روی اجرای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران طی برنامه ریزی از قبل تعیین شده دارد، کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه طبق برنامه قبلی اجرا می شود و علی رهبری هم خود به عنوان رهبر ارکستر در اجرای برنامه حضور خواهد داشت.

همچنین بنیاد رودکی در پیامی این ضایعه را به ایشان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت:

جناب استاد علی رهبری

فقدان پسربزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی و خانواده محترمتتان از پروردگار متعال خواهانیم.

علی رهبری, ارکستر سمفونیک تهران
آمار بازدید : 1,038
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500