ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 1 تیر 1394 - ساعت 22:15:53
چاپ خبر

تور آمریکای خواننده «چند متر مکعب عشق» از عید فطر تا اوایل مهر

يك بار ديگر بنيامين در لس‌آنجلس

خواننده «چند متر مکعب عشق» تور بزرگ آمریکای کنسرت هایش را در شهرهای مختلف آمریکا روی صحنه می برد.

يك بار ديگر بنيامين در لس‌آنجلس

به گزارش «موسیقی ما»، مدیر گروه «بنیامین موزیک» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» نخستین جزئیات از تور بزرگ این خواننده را تشریح کرد و از تاخیری چند هفته ای در انتشار آلبوم جدید این خوانده خبر داد.

سلیم احمدی دراین باره به «موسیقی ما» گفت: «تور آمریکای بنیامین از عید فطر تا اوایل مهر ماه امسال در 15 شهر آمریکا از قبیل لس آنجلس، سن خوزه، اورنج سیتی، دالاس، نیویورک و... روی صحنه خواهد رفت و این خواننده به دیدار ایرانی های خارج از کشور و ساکن آمر یکا و کانادا می رود.»

احمدی درباره قطعاتی که رد این تور اجرا می شود، گفت: «در این تور بنیامین برخی از قطعات آلبوم جدیدش «بنیامین 94» را اجرا خواهد کرد و به همین بهانه قرار است جشن امضای این آلبوم در آمریکا در روز انتشار اثر برگزار شود.»

وی در توضیح دلیل تاخیر انتشار آلبوم «بنیامین 94» نیز که قرار بود اواخر خرداد به بازار بیاید نیز گفت: «مشخصا انتشار آلبوم در ایران به هیچ وجه شرایط درستی ندارد و تا لحظه توزیع اثر کسی نمی داند که آلبوم به بازار آمده است یا خیر. برخی اتفاقات باعث تاخیر چند هفته ای در انتشار آلبوم شده است ولی این آلبوم قطعا در هفته های آینده به بازار خواهد آمد. در زمان انتشار این آلبوم ما و گروه در خارج از کشور هستیم و در روز انتشار اثر جشن امضای این آلبوم در آمریکا برگزار خواهد شد. اما این بدان معنی نیست که مراسم رونمایی آلبوم در ایران برگزار نمی شود. به محض بازگشت به کشور، قطعا برنامه ای ویژه را برای دوستداران داخل کشور نیز برگزار خواهیم کرد.»

بنیامین تا این لحظه جزئیات چندانی از آلبوم جدیدش را منتشر نکرده ولی در هفته های گذشته یک تیزر ویدئویی و یک قطعه از قطعات این آلبوم را در فضای مجازی در اختیار دوستدارانش قرار داده است.

او همچنین در آخرین کنسرت تهرانش، از برنامه هایی ویژه برای رونمایی این آلبوم با حضور دوستدارانش خبر داده که باید تا روز انتشار آلبوم صبر کرد تا دید این خواننده چه خوابی برای دوستدرانش دیده است.

بنیامین بهادری, کنسرت, لس آنجلس
آمار بازدید : 1,505
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500