ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 1 تیر 1394 - ساعت 22:15:53
چاپ خبر

اول مرداد و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

کنسرت «شب جیپسی» برای اولین بار در ایران برگزار می شود

کنسرت «شب جیپسی» برای اولین بار در ایران و با حضور جمعی از چهره های مطرح نوازندگی برگزار خواهد شد.

کنسرت «شب جیپسی» برای اولین بار در ایران برگزار می شود

فرهنگسرای «نیاوران» در تاریخ اول مرداد ماه میزبان این کنسرت با اجرای موسیقی جیپسی جز است. مدتی است موسیقی جیپسی جز که سابقه آن به حدود سال 1900 در پاریس باز می‌گردد در ایران باب شده و شاهد اجرا های متنوع از نوازندگان جوانی بوده ایم که در این سبک فعالیت می کردند. اما به تازگی گروهی به سرپرستی «آرمین مرشد» و با حضور نوازندگان سرشناس، فعالیت خود را آغاز کرده که فقط این نوع خاص از موسیقی را اجرا می کند.

«باربد بکان»، مدیر آنسامبل، درباره فعالیت های این گروه می گوید:« قصدمان از تشکیل این گروه ، ترویج موسیقی جیپسی جز در بهترین حالت ممکن است تا شاید ایران نیز بتواند در این نوع موسیقی پیشرو باشد.»

آرمین مرشد، سرپرست و تنظیم کننده آنسامبل، هم جزئیات رپرتوار اجرایی که پیش رو دارند را اینگونه تشریح کرد:« رپرتواری که برای این اجرا آماده شده است از بزرگترین آهنگسازان و نوازندگان این ژانر می باشد که بنده سعی داشتم آن ها را در غالب نوازندگان و ساز های موجود در این آنسامبل تنظیم کنم . میتوان the rosenberg trio , django reinhardt , bobby mcferrin را نام برد»

 باربد بکان‌(مدیر آنسامبل و آواز)، آرمین مرشد‌(سرپرست و تنظیم کننده و گیتار)، هادی کلانتر‌( گیتار)، دارا دارایی‌( گیتار باس)، آرمین قیطاسی‌(فلوت)، سایوری شفیعی‌(کلارینت) و محمد شعبانی (پرکاشن) اعضای این گروه هستند که در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهند رفت

کنسرت «شب جیپسی»
آمار بازدید : 1,173
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500