ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 14:02:22
چاپ خبر

وزیر کشور درباره‌ی لغو کنسرت‌ها سخن گفت:

برخی مساله لغو کنسرت‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند

روز گذشته،‌«عبدالرضا رحمانی فضلی» - وزیر کشور – در نشستی با دبیرانِ کل احزاب، درباره‌ی مساله‌ی لغو کنسرت‌های موسیقی سخن گفت و تعداد برنامه‌هایی که لغو شده است را بسیار کمتر از کنسرت‌‌هایی دانست که در مدت دو سال گذشته به اجرا درآمده‌اند.

برخی مساله لغو کنسرت‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند

وزیر کشور درباره‌ی موضوع لغو کنسرت‌های موسیقی به این مساله اشاره کرد که: «برخی این موضوع را بزرگ‌نمایی می‌کنند، در حالی که ما تاکنون 312 مجوز برگزاری کنسرت دادیم که تنها 9 کنسرت لغو شده است. از این تعداد سه کنسرت توسط خود مسوؤلان برگزاری کنسرت لغو شد. یک کنسرت مشکل محتوایی داشت و دو کنسرت هم توسط قوه‌ی قضاییه لغو شده است.»

این در حالی است که چندی قبل «علی جنتی» - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی -  در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات لازم برای حمایت نیروی انتظامی از اجرای برنامه‌های هنری مجوزدار در سطح کشور و ممانعت از برخی برخوردها نسبت به این برنامه‌ها صورت گرفته است؟ به این مساله اشاره داشت که: «با وزیر کشور در این باره صحبت کردم و وی هم در صورت لازم به استانداری و نیروی انتظامی ابلاغ کرده است. مراسم هنری از جمله کنسرت های موسیقی، همایش ها و فیلم هایی که مجوز اجرا و یا اکران دارند، مورد حمایت نیروی انتظامی قرار می‌گیرند تا این برنامه ها بتوانند بدون به‌وجود آمدن مشکلی برگزار شوند.»

او همچنین به این مساله اشاره کرده است که با وزير کشور در اين خصوص گفت وگوهاي لازم صورت گرفته و وي نيز دستورات لازم را به نيروي انتظامي ابلاغ کرده است. نظر وزیر ارشاد این است که کنسرت‌هايي که در تهران و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود ، قطعا داراي مجوزند و بايد مورد حمايت قرار گيرند.
 

وزیر کشور, لفو کنسرت
آمار بازدید : 946
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500