ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 14:14:52
چاپ خبر

اگر گوش موسیقایی مردم ضعیف شده مقصر ما هستیم / انتشار آلبوم ˝ای پی˝ علی اصحابی در عید فطر

علی اصحابی می‌گوید اگر امروز گوش مردم ما به شنیدن موسیقی‌های تکراری عادت کرده و ضعیف شده مقصر او و همکارانش هستند که نتوانستند آنطور که باید کارهای درجه یک ارائه بدهند.

اگر گوش موسیقایی مردم ضعیف شده مقصر ما هستیم / انتشار آلبوم ˝ای پی˝ علی اصحابی در عید فطر

علی اصحابی درباره این روزهای موسیقی به هنرآنلاین گفت: نزدیک به دو سال است که می‌گویم بچه‌های موسیقی به جای اینکه پشت سر یکدیگر صحبت کنند دست هم را بگیرند و باعث پیشرفت هر چه بهتر موسیقی شوند اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی افزود: شما سینمایی‌ها را نگاه کنید، وقتی در خانه سینما بسته شد همه اهالی آن از پیشکسوت تا نوپا دست به دست هم داده و از اتفاقات بعدی پیشگری کردند اما متاسفانه در موسیقی اینطور نبوده و خانه موسیقی هم تلاشی برای بهتر شدن آن نمی‌کند، البته وقتی که درباره مهم‌ترین مسئله‌ها حرکتی از این نهاد دیده نمی‌شود پس نباید از آنها انتظار بیشتری داشت.

اصحابی ادامه داد: زمانی که با یکی از همکارانم این مسئله را مطرح کردم او در کمال تعجب گفت چون همه موسیقی حرفه‌ای کار نمی‌کنند نمی‌توان توقعی داشت، در صورتی که این مسئله ربطی به حرفه‌ای بودن یا نبودن نداشته و بیشتر به اخلاقیات است. مطمئن باشید که این هماهنگ نبودن روی پیشرفت موسیقی تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

خواننده قطعه "ولنتاین" درباره تکراری بودن آثار حوزه موسیقی گفت: یکی دیگر از مشکلات عمده در موسیقی تکراری بودن آثار است، وقتی یک کار به قول معروف هیت می‌شود همه رو به آن موسیقی آورده و سعی می‌کنند مانند آن کار کنند که این مشکل در آینده اثرات مخربی را دربر خواهد داشت.

او افزود: قطعه‌هایی که تکراری هستند نه تنها روی موسیقی بلکه مستقیماً روی سلیقه مردم هم تأثیرگذار خواهند بود، امروزه مردم ما گوششان به شنیدن موسیقی‌های تکراری عادت کرده و ضعیف شده که مقصر اصلی من و همکارانم هستیم چون آنطور که باید نتواستیم کارهای درچه یک را تولید و ارائه دهیم.

این خواننده در آخر درباره برنامه‌های آتی خود هم گفت: روز 10 همین ماه در ساوه و 12 هم در جشنواره کیش اجرا دارم، همچنین آلبومی "ای پی" یا همان اینترنتی متشکل از 5 تراک که به نوعی باقی مانده از آلبوم قبلی "دیره" است را با همکاری عبدالجبار کاکایی، ترانه مکرم، پازل باند، امیر حیدری و کوشان حداد آماده کرده ام که به امید خدا پخش آن برای عید فطر خواهد بود.

علی اصحابی, آلبوی ای پی, عید فطر
آمار بازدید : 1,322
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500