ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 14:14:52
چاپ خبر

سیاوش کامکار: نشر دوم یک اثر اتفاق خوبی است/ در حوزه هنری مدیران جدید پیگیر کار های قبلی نمی‌شوند

سیاوش کامکار درباره تجربه اولین آلبوم بی‌کلام خود گفت: اولین آلبوم من که تکنوازی سنتور بود، سال 1383 توسط حوزه هنری و به لطف آقای رضا مهدوی منتشر شد و به نشر دوم هم رسید. اما پس از جدا شدن آقای مهدوی از حوزه این آلبوم به فراموشی سپرده شد. چون در حوزه هنری مدیران جدید پیگیر کار های قبلی نمی‌شوند.

سیاوش کامکار: نشر دوم یک اثر اتفاق خوبی است/ در حوزه هنری مدیران جدید پیگیر کار های قبلی نمی‌شوند

نام خانواده کامکارها در موسیقی به خودی خود اعتبار بالایی دارد، وقتی که صحبت از نوه‌های این خاندان می‌شود دیگر نیازی به معرفی نداشته و شما مطمئن هستید که با فردی رو به رو خواهید شد که موسیقی از کودکی در خون او جاری بوده است. سیاوش کامکار نوازنده سنتور تمام این ویژگی‌ها را در خود جای داده است.

سیاوش کامکار در گفتگوی خود با هنرآنلاین درباره بازخورد آلبومش گفت: خوشبختانه الان با وجود اینکه حدود یک ماه از انتشار آن گذشته توجه مردم خوب بوده است و در آینده‌ای نزدیک انتشار دوم آلبوم را  در برنامه کاری مان خواهیم داشت. ما در گروه "اعجاو" از سال 1390 با هم کار می‌کنیم و همه از دوستان نزدیک هستیم. ما از اول سنگ‌هایمان را با هم وا کنده و بعد از چند سال به عنوان گروه خود را معرفی کردیم. محیط دوستانه‌ای را به وجود آوردیم و دنبال این نبودیم که چه کسی سرپرست یا آهنگساز باشد. اولین اثر ما همین آلبومی است که با آهنگسازی من به تازگی وارد بازار شده است. البته لزوماً قرار نیست همیشه من آهنگسازی کنم و از تجربیات بقیه دوستان حتماً استفاده خواهیم کرد.

کامکار ادامه داد: اولین آلبوم من که تکنوازی سنتور بود، سال 1383 توسط حوزه هنری و به لطف آقای رضا مهدوی منتشر شد و به نشر دوم هم رسید. اما پس از جدا شدن آقای مهدوی از حوزه آلبوم به فراموشی سپرده شد. چون در حوزه هنری مدیران جدید پیگیر کار های قبلی نمی‌شوند. به نظر من برای یک اثر بی‌کلام رسیدن به نشر دوم اتفاق خوبی است. دومین آلبوم توسط شرکت "آوای پارسیان" تولید شد و حقیقت این بود که خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. با اینکه از نظر خودم هم تجربه‌ی بیشتری داشتم و هم نوازندگی سنتور پخته‌تر بود ولی متاسفانه چون پخش خوبی صورت نگرفت خیلی هم بازخورد خوبی نداشت. البته خوشبختانه الان پخش آن مجدد از سر گرفته شده است. سومین اثر من توسط شرکت "آوای باربد" منتشر شد و فکر می‌کنم نسبت به آثار بی‌کلام و کاری که سنتور در کنار کوارتت زهی قرار گرفته است استقبال نسبتاً خوبی شد. از آثار بی‌کلام باید به اندازه آثار بی‌کلام انتظار داشت.

فرزند پشنگ کامکار درباره برنامه آتی خود گفت: ممکن است کارهای با کلام هم داشته باشیم و با خوانندگان نامداری هم همکاری کنیم ولی هدف اصلی گروه این است که قطعات بی کلام بسازیم و انتشار دهیم. ما خیلی دنبال این نیستیم که تعداد مخاطبمان بالا رود و نامی پیدا کنیم. می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که قلبا دوست داریم.

این سنتور نواز در آخر هم درباره تجربه کنسرتو سنتور خود در برنامه شب‌های آهنگسازان ایرانی گفت: 100درصد برای من تجربه بزرگی بود. رهبر آن کنسرت یعنی سهراب کاشق فرد بسیار با سواد و با دانشی بود که من در کنار ایشان تجربه خوبی به دست آوردم. همچنین اجرا کردن کنسرتو که استاد هوشنگ کامکار ساخته‌اند و استاد اردوان کامکار قسمت کادانس آن را آهنگسازی کرده‌اند برای یک نوازنده سنتور خیلی بزرگ می‌تواند باشد.

سیاوش کامکار,
آمار بازدید : 1,322
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500