ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 22:39:29
چاپ خبر

فرهاد فخرالدینی خبر داد:

ارکستر ملی ایران قطعه «کل صبحا» را اجرا می‌کند/ آهنگسازان دعوت ارکستر ملی را یک وظیفه ملی تلقی کنند

ارکستر ملی ایران در کنسرت 10 تا 12 تیر ماه خود به رهبری فرهاد فخرالدینی علاوه بر رپرتوار قبلی اش، قطعه تیتراژ سریال امام علی(ع) را با عنوان «کل صبحا» اجرا خواهد کرد.

ارکستر ملی ایران قطعه «کل صبحا» را اجرا می‌کند/ آهنگسازان دعوت ارکستر ملی را یک وظیفه ملی تلقی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، فرهاد فخرالدینی ضمن اعلام این خبر گفت: ما در اجرای اخیرمان (10 تا 12 تیر در تالار وحدت) همان رپرتواری را که در آیین بازگشایی ارکستر ملی اجرا کرده بودیم به روی صحنه خواهیم برد و دلیل این تکرار هم این است که بسیاری از علاقمندان موفق به تهیه بلیت این برنامه نشدن و تقاضاهای بسیاری برای دیدن این کنسرت وجود داشت.

رهبری ارکستر ملی ایران در ادامه افزود: تنها تغییر این کنسرت نسبت به اجرای اول ارکستر ملی ایران، اضافه شدن قطعه تیتراژ امام علی(ع) با عنوان«کل صبحا» است که با همکاری سالار عقیلی، محمد معتمدی و کیوان ساکت اجرا خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: ما فراخوانی را به منظور دعوت از همکارانمان برای همکاری با ارکستر ملی منتشر کرده ایم که دیدارهای حضوری نیز با برخی از این دوستان اتفاق افتاده و اجرای برخی آثارشان در آینده نزدیک قطعی شده است.

فرهاد فخرالدینی ادامه داد: من از همکاران آهنگسازم درخواست می کنم تا این دعوت را به عنوان یک وظیفه ملی تلقی کنند و به ما در این مسیر کمک کنند. حضور این دوستان قطعا می تواند سازنده باشد و امیدوارم بعدها گله ای پیش نیاید که چرا از کسی دعوت نکرده ایم. ما این دعوت را برای همه دوستان آهنگسازمان منتشر کرده ایم و منتظر همکاری آنها هستیم.

رهبر ارکستر ملی ایران گفت:  برنامه بعدی ارکستر ملی ایران مرداد ماه اجرا می شود که رپرتوار جدیدی برای آن در نظر گرفته شده و ما تا کنون دو جلسه تمرین برای آماده سازی آن قطعات انجام داده ایم.

وی همچنین عنوان کرد: برای بهتر شدن ارکستر ملی ایران دیروز تغییر کوچکی در این ارکستر انجام دادیم و به مرور و آرام آرام تغییرات دیگری هم در همین راستا اتفاق خواهد افتاد. دوستانی هم که به دلیل شرایط مالی ارکستر ملی، بیرون از این ارکستر مانده بودند بدانند که ما تلاش می کنیم تا این مشکلات حل شود و آنها نیز به ارکستر اضافه شوند.

ارکستر ملی ایران, فرهاد فخرالدینی
آمار بازدید : 1,080
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500