ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 23:11:45
چاپ خبر

کیوان ساکت به همراه ارکستر ملی روی سن می‌رود

کیوان ساکت در همراهی با ارکستر ملی در تاریخ 10 تا 12 تیرماه در تالاروحدت تهران به اجرای برنامه می پردازد.

کیوان ساکت به همراه ارکستر ملی روی سن می‌رود

کیوان ساکت با اعلام این خبر به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: هفته آینده در روزهای 10 الی 12 تیرماه به مدت سه شب درتالار وحدت روی سن می روم. این کنسرت در واقع ادامه کنسرت قبلی ارکستر ملی است که پیش از این در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال خوب از کنسرت اخیر ارکستر ملی ایران این ارکستر هفته آینده در تالار وحدت مجددا به اجرای برنامه می پردازد و من نیز به عنوان سولیست در ارکستر حضور دارم.

ساکت با اشاره به برنامه هایی که در آینده دارد گفت: پس از کنسرت در تالار وحدت برای برگزاری یک کنسرت به کشور آلمان سفر می کنم و پس از بازگشت مجددا در تهران کنسرتی خواهم داشت . برای این کنسرت ها از هم اکنون آمادگی دارم امیدوارم بتوانم اجراهای خوبی را پیش رو داشته باشم.

وی با بیان اینکه نیروهای جدید برای ارکستر ملی بسیار مفید هستند گفت: استفاده از نوازنده های جوان و تازه نفس در کنار پیشکسوتان این عرصه بسیار کار پسندیده ای است و این امکان را به اعضای ارکستر می دهد که درکنار هم به تبادل اطلاعات و تجربه و فن بپردازند.

این نوازنده ادامه داد: شورای فنی ارکستر باید در صدد باشد از نیروهای جدید استفاده بهینه کند. این نیروها توانستند حال و هوای ارکستر را تغییر دهند. آنها موجب ایجاد ترکیبی جدید درکنار پیشکسوتان عرصه موسیقی شده اند و این ترکیب بسیار خوب و پرشور است. من نسبت به این ارکستر بسیار خوشبین هستم و مطمئنم چشم انداز خوبی پیش رو خواهد داشت.

گفتنی است این ارکستر پیش از این به خوانندگی محمد معتمدی روی سن رفت و کیوان ساکت نیز به عنوان سولیست ساز تار با ارکستر ملی ایران هم‌نوا شده بود.

ارکستر موسیقی ملی ایران شامگاه ۲۰ خرداد ماه پس از چند سال تعطیلی با خوانندگی محمد معتمدی و سالار عقیلی در تالار وحدت افتتاح شد.

کیوان ساکت, ارکستر موسیقی ملی ایران
آمار بازدید : 1,009
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500